Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jasia schreef:Bij ons uhm.. 16 of 19 euro voor peesjes & strijkjes

Anseltje schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de peesjes van HH eigenlijk helemaal niet mooi en al helemaal niet fijn. Stalgenoot heeft een HH setje, oranje glitter. Elestiek is veel te rekbaar en vind het geen fijne voering.
Ik heb zelf van BR of eigenmerk(Langeraap) dat vind ik toch nog toe de fijnste!
Anseltje schreef:Ik ga er trouwens van door, naar bedje denk ik.. Ben opzich moe en heb het koud. Ga engels nog doorlezen en dan vind ik het wel goed zo..
Welterusten allemaal![]()
succes met engels
.
.
!
Blij dat ik strx weekend heb! Anseltje schreef:trusten wijffie's. dank je wel moon, heb hekel aan pw's.. Vind 2dagen achter elkaar leren voldoende, ben nu echt op.Blij dat ik strx weekend heb!
Anseltje schreef:OJA EN IK WIL NOG MELDEN DAT IK MORGEN OVER 6 MAANDEN 16 WORDT![]()

; ik verdien nu opeens 5 euro minder in de week.. omdat ik niet meer op vrijdag werk..
Naomi_Haffie schreef:weltrusten
hmm, voor mij is dat best nog duur; ik verdien nu opeens 5 euro minder in de week.. omdat ik niet meer op vrijdag werk..
en wij hbben voor hafje maar 2 dekjes., zwart, & de HH nature (L) ,. ik mag alleen tot december niets meer voor paardjes kopen, ahjaa over een maand ben ik jarig
ramen wassen.. boodschappen doen en zo
.. en daar kreeg ik dan 5 euro mee :p . alleen nu met school lukt dat niet meer, dus dat is wel jammer vin ik Naomi_Haffie schreef:ik doe 1 x in de week krantenwijk , vrdient wel lekker, alleen op de vrijdag middag werkte ik ook altijd bij m'n omaramen wassen.. boodschappen doen en zo
.. en daar kreeg ik dan 5 euro mee :p . alleen nu met school lukt dat niet meer, dus dat is wel jammer vin ik

Jasia schreef:Ik wil ook gaan werken! Maar al het 'leuke' mag ik niet van m'n moeder
Zoals oppassen ofzo..
Maarja, de aanhouder wint

(msn-avond
) was ik echt super blij mee!
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:ik doe 1 x in de week krantenwijk , vrdient wel lekker, alleen op de vrijdag middag werkte ik ook altijd bij m'n omaramen wassen.. boodschappen doen en zo
.. en daar kreeg ik dan 5 euro mee :p . alleen nu met school lukt dat niet meer, dus dat is wel jammer vin ik
maar je krijgt toch ook wel zakgeld??
en ik krijg ook zakgeld.. alleen ik zit nu echt heeeeeeeeel krap, heb maar 1 euro ofzo, en t geld van de folders krijgen we pas volgende maand getort :|