Wel goed. De da zei dat het hoesten kwam door stof. En dus ook stof uithet hooi. Dus het hooi moet natgemaakt worden. En geen stro uitschudden waar hij bij is, geen hooi/stro van zolder naar beneden gooien als de paarden opstal staan, en eigenlijk niet op stro staan.
Had Marit gesproken. Aangezien ik er totaal geen overzicht meer over heb, maar even gevraagd.
Er loopt nogmaar 1 kotertje rond bij de paarden, maar die neemt zo ongv. elke keer als ze komt 1 of 2 vriendinnetjes mee. Twee dagen nadat ze Mariet deed, ging ze al op buitenrit, dat beest is oergevaarlijk buiten, maarja eigewijs he.
En paar dagen gelede dreven er maden in de waterbak. Gelukkig is Roos terug over aantal weekjes.
Ja we waren dit keer met zen 2en dus we hebben ongeveer beide half uur prive les gehad. We gingen een proef rijden om ervaring op te doen en te oefenen/ Pakte ze meteen een L Twrwijl ik en nienke amper aan het wijken zijn toe gekomen. Dus wij geprobeerd Wijken had ze me geholpen en ze deed het
Daarna de galop veel geoefend. Dat vind ze zo moeilijk! Op het einde helemaal ontspannen en een keer contragalop gedaan Ben nu zo gaar als wat
Nienke was zeiknat:P Maar ze heeft haar beloning gehad --> meer!