Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze doet niet meer raar met haar tong en mond in elk geval

. Dat schijnt nogal een monstertje te zijn in ontsnappen en vangen, dus die loopt er nu ook bij.

We zijn vooral bezig met achterhand er meer onder zetten en overgangen naar galop rijden. Galop is mijn minst sterke gang en Rox is in galop nog erg scheef. Vind ik dan erg lastig om dat dan goed te begeleiden. Ze neemt nu dus ook nog wel eens een loopje met me, dus dat is het huiswerk. Zondag buitenrit en vrijdag clinic Working Equitation. Leuke vooruitzichten!

Hopelijk blijft ze nu gewoon goed gaan!
, gaat vandaag wel weer een stuk beter gelukkig, morgen heb ik mijn diplomauitreiking dus hopelijk kan ik zonder krukken wel fatsoenlijk het podium op klimmen. 

Wanneer ga je weer op wedstrijd?
Maar na eventjes kon hij keurig voltes stappen en zelfs draven (beetje uitzwenkend, maar hey eerste keer). Even mijn zit getest met een voorwaartse schrikreactie met een paar passen galop. Heel tevreden dus!
Meestal fietst mijn stalgenootje mee namelijk. 3 km gereden en echt. Wat was die pony braaf. Ben zo blij met hem!
PeerAppel schreef:Skippy01, interessant dat werken aan de hand! Leuk om er foto's van te zien. En wat ren jij mooi zeg maar. Als ik ren ziet het eruit als een kreupel stokpaard, laat staan op de foto.

Irritant he, dat niet reageren op binnenbeen. Had mijn vorige ook. Die koos ook gewoon wanneer ze er wel op wilde reageren. Monroe is gevoelig, dus die wíl graag wijken voor druk. Die snapt het nu al een beetje.

.