Karakter en pit heeft peeps zat Geen gebrek aan haha. De fotos hierboven zijn niet de leukste maar waren er 800 zoveel en ben nu pas klaar met oplsaan. Vanavond de leukste eruit zoeken en topicje maken, ook van de hond Alleen die moet ik nog opslaan
Madame was na de shoot wel erg moe(zelf gemaakt, niet van de shoot). nu zal ze wel lekker in der stalletje liggen te slapen want slapen doet madame veel.
zo ze glimt helemaal
Flurk
Geplaatst: 07-03-11 11:35
Josien62 schreef:
Heey !!
Vandaag was Shakira Jarig Dus kreeg ze van mij een nieuwe halster ik vind hem zelf wel erg mooi staan
Ja, krijg je als je een werk leer opleiding doet en ze je vorige maand te weinig ingeroosterd hebben wat je nu in moet halen buiten je 32 uur werken en dag school om.
Jemig kan er oook nog wel bij. Deze week moet portfolio ingeleverd worden en het enige wat ik niet heb is op een papier de stempel van de instelling wel handtekeningen en alles. Nu moet ik deze week terugkomen want ik mag hem nu vandaag niet inleveren. Maar donderdag is mijn enige vrije dag G*D zeg. Hoop dat iok een vrije dag krijg van werk dan Anders trek ik het echt niet. School is ook in totaal heen en terug bij elkaar twee uur reizen dus.
Mooie foto's meiden zitte leuke tussen Jeej marlis das niet te best meid hopelijk kun je een dagje vrij krijgen twee uur heen er weer naar school is geen pretje
Bedankt iedereen voor de leuke reactie op het halstertje
Roxylovee
Geplaatst: 07-03-11 19:03
jeetje marlis heb je daar nou zo je best voor gedaan... banketstaaf van ze!
oooooeh allemaal leuke foto's van peeps !
voorderest neit echt veel op om te reageren ben net aangenomen bij de Albert Heijn
farahtjuh
Geplaatst: 07-03-11 19:32
effe ikke tussen door
voor de openings pagina hebben zich fluk roxylovee djuulsie al gemeld van marlis/anous weet ik dat het nog komt zijn er nog meer die mee willen op de openings pagina ?
deze invullen met jullie mooiste foto er effe bij en dat mij effe pben Mijn goud heet : Mijn goud is zo oud : Mijn goud is een: Wat doe ik het liefst met hem: En hierom ben ik zo gek & verliefd om mijn goud: Wat is je mooist moment met je goud: