Na de operatie toen ik wakker werd ging even minder; veel te hoge bloeddruk en hartslag (moest medicatie voor krijgen), infuus was gesneufeld, had geen gevoel meer in mijn been/enkel. Nu gaat het beter voel me stuk beter, nog wel steeds beetje misselijk en wat pijn natuurlijk maar is normaal
Paulien, fijn om te horen dat je weet thuis bent. Muppet, ik ben de 1e 10 blz al doorgenomen en quotes gestuurd naar Freya. Ik zal binnekort ook even foto's sturen.
Idd .. ik moet ook even mooie foto's maken! Heb er al 3 gestuurd .. maar vind die ook niet super zijn al een beetje oud .. van dit jaar nog .. zomer maar het ziet er nu al veel anders uit
Iemand zin om de pagina's die mij zijn toegewezen na te kijken op quotes? Ik meende vanaf 370 tot 400? Ik heb het reuzedruk met school, voordat er vakantie is zijn wij al door die pagina's heen denk ik !
Vandaag is de smid geweest Nash was echt heeeeeeeel erg braaf 1stre hoefje was no problemo. @e bliep nhij een beetje te kloten. Stijgeren enzo. Toen ben ik op een gegeven moment boos geworden op hem en toen is hij bij de andere voetjes heeel erg braaf geweest en geen kick gegeven
We weten nu ook hoe we matador moeten bekappen. We moeten eerst zijn achterhoeven doen en daarna pas zijn voorhoeven. Anders gaat hij flippen (stijgeren, bokken, slaan, bijten) Maar dit ging heel erg goed
Mara's stralen zijn gedaan. Dat was geen probleem en hij heeft even het flacky matirial er uit gehaald. Ik kreeg een super duper giga groot compliment van de smid dat ik Mara's hoeven heeeeeeeel netjes doe Ik staal als een pauw, zo trots ben ik
Madeira_
Geplaatst: 12-10-09 19:26
Dankjewel allemaal!
Origineel
Geplaatst: 12-10-09 19:53
Ik heb geprobeert meer foto's te maken , maar ik heb het fototoestel kapot gemaakt .. . Dus ik moet het met de ouden doen ..
Zal je zo vast wel een paar nog sturen via mail freya!