Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Oo, de meeste springbalken zijn 2.35 - 2.75 meter?
nee op wedstrijd zijn ze 4m. ik heb ze smaller: 3m.
Ook een idee... ik maak een keer een foto van mijn hindernis materiaal!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Oo, de meeste springbalken zijn 2.35 - 2.75 meter?
Naomi_Haffie schreef:ik wil die bij ons schileren als dat mag, ze moeten eens van de din gehaald worden.
Jasia schreef:Haha Babs maak gewoon foto's van ál je spullen![]()
xLariss schreef:
Onduidelijk, het grote plaatje, de 2e ''hindernis''.
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:
Onduidelijk, het grote plaatje, de 2e ''hindernis''.
Die zitten vast aan de kruisjes... met spijkers?
xLariss schreef:11 balken
Kyrseltje schreef:xLariss schreef:Ook makkelijk
Nouja, ik wilde eerst iemand anders mee vragen op vakantie. Maar die mocht niet. Toen vroeg ik voor de lol of anne mee wilde. En die wilde wel. Maar we hadden elkaar nog nooit gemeet. Dus dat eerst gedaan, zodat ook anne's vader wist met wie zijn dochter mee ging. Nouja zo is het dus gekomen. En sinds toen is ze vaker hier geweest, en ik bij haar.
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:Die zitten vast aan de kruisjes... met spijkers?
Ojaa, je moet die dingen draaienik dacht je schuif ze dr gewoon in
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:11 balken
10 toch? Of heb ik er meer gekregen dan ik voor betaald heb?
xLariss schreef:Kyrseltje schreef:
Nouja, ik wilde eerst iemand anders mee vragen op vakantie. Maar die mocht niet. Toen vroeg ik voor de lol of anne mee wilde. En die wilde wel. Maar we hadden elkaar nog nooit gemeet. Dus dat eerst gedaan, zodat ook anne's vader wist met wie zijn dochter mee ging. Nouja zo is het dus gekomen. En sinds toen is ze vaker hier geweest, en ik bij haar.
Wel gezellig met Annáviaan?
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:10 toch? Of heb ik er meer gekregen dan ik voor betaald heb?
1 vierkante?
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:
1 vierkante?
WHAHAHAHAHA!! Ik weet wat je bedoelt!! Dat zijn de staanders!!![]()
Ik vergeef het je, lijken inderdaad vierkante balken!
Jasia schreef:Haha![]()
Ik krijg van de zomer springles!!![]()
![]()