Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jasia schreef:Haha..
De eerste keer dat Anne ze om kreeg bij mij werd ze helemaal gek.. Ze steigerde en vond het raar dat ze er niet af gingen.. Toen werd ze helemaal boos.. En toen ook dat niet hielp liep ze maar gewoon
Terwijl ze bij die andere mensen áltijd met peesjes bereden werd..
Wat hebben we toch een rare paardjes he Moon..
maja met longeren trok ie eerste paar rondjes wel zn benen verder omhoog maar later wast goed
, ze tikt niet aan ofzo , we hebben wel banages , maar dat duurt zolang voordat je die dingen goed omdoet, Naomi_Haffie schreef:ik heb niet eens van die peesbeschermers , zou ze wel graagwillen , voor het mooie ,, ze tikt niet aan ofzo , we hebben wel banages , maar dat duurt zolang voordat je die dingen goed omdoet,
Naomi_Haffie schreef:ik heb niet eens van die peesbeschermers , zou ze wel graagwillen , voor het mooie ,, ze tikt niet aan ofzo , we hebben wel banages , maar dat duurt zolang voordat je die dingen goed omdoet,

Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:ik heb niet eens van die peesbeschermers , zou ze wel graagwillen , voor het mooie ,, ze tikt niet aan ofzo , we hebben wel banages , maar dat duurt zolang voordat je die dingen goed omdoet,
ik heb het niet zo op bandages, dan heb ik liever peesjes. Bandages geven steun en zo beschadig je de spieren, die worden slapper en wanneer je dan zonder rijdt kan het misgaan omdat ie dan die steun mist. Peesjes geven geen steun maar is enkel voor de bescherming
vind ik ook!Jasia schreef:Dat had ik dus ook.. Ik had ze gekocht omdat ik het leuk vond om een heel setje te hebben.. En nu ben ik er achterr dat ze ze tochwel nodig heeft!
Bij ons was er vorig jaar een pensionpaardje.. Die had peesbeschermers, springschoenen en van die dingen rond z'n knieën.. Nou die liep écht met z'n benen tegen z'n buik aan.. En ze vonden er niks raars aan..![]()
Jasia schreef:vind ik ook!
En je kan met bandages ook heel veel fout doen.. Als je ze te strak of te los draait, of verkeerd ofzo.. Met peesjes is die kans wat kleiner..

Jasia schreef:Ja.. Maarja als het heel warm is zijn peesjes ook niet goed (worden de pezen te warm).. Maarja, als het zo warm is dan rijd ik meestal ook niet
Ja ik heb ook strijkjes..
Maar die had alle drie die dingen rond één been

Jasia schreef:Ik was bezig
Maar ben ondertussen ook 'Charmed' aan het kijken
das toch van 6 tot 7
Jasia schreef:Hij stond in de bodemwijde stand (ofzo) en ze zei dat hij streek..?
kweet ook nie

Anseltje schreef:ben ik weer
engels nog steeds niet kennede, dus ik doe maar globaal de woordjes 'leren'.. heb er helemaal geen zin in
, maar ze zijn meestal best duur die dingen, achjaa bij me neiuwe dekje die ik kopen ga ooit een keer, koop ik ook wel peesjes denk ik Naomi_Haffie schreef:oke dan, maar ze zijn meestal best duur die dingen, achjaa bij me neiuwe dekje die ik kopen ga ooit een keer, koop ik ook wel peesjes denk ik