Lous schreef:Kijk ff in de supermarkt. Speculaasmix is altijd goed, maar heb ook gehoort van een kruidmix voor kruidkoek, dat kan ook. Is allebei goed
ik hou je eraan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Kijk ff in de supermarkt. Speculaasmix is altijd goed, maar heb ook gehoort van een kruidmix voor kruidkoek, dat kan ook. Is allebei goed
Lous schreef:Iedereen behalve ons weg nu??
Lous schreef:Werd ie net toch weer wit, volgens mij ziet bokt geesten ofzo
Lous schreef:Geen idee
Lous schreef:Yepz, park is weer afgehuurd door een bedrijf en over twee weken begint de Wintefteling weer.
Lijkt nog maar zo kort geleden dat de vorige was
Lous schreef:Is het ook, ga met Dorien en Janice wil ook wel mee, dus gaan we ff regelen
Lous schreef:Een van mijn collega's komt trouwens uit Groningen. Is helemaal Eftelinggek en speciaal voor de Efteling verhuisd van Groningen naar Brabant![]()
Lous schreef:Nee he, zou ik ook niet doen hoor
Lous schreef:Hele aardige gozer hoor, maar soms echt![]()
Lous schreef:Als ik hem zie zal ik het ff aan hem vragen, hij werkt bij de pirana, maar die is van de winter dicht. Kom ik hem vast ergens anders wel in het park tegen of weer een keertje bij ons
Lous schreef:Maarre sorry dat ik moet moet zeggen..maarre ga er ook een eind aan maken en lekker mijn bedje opzoeken![]()
moet ook nog mijn tas pakken