Leuke paardjes en leuk veulentje kwamen er weer voorbij Ik heb binnenkort waarschijnlijk ook weer wat te laten zien
Nathalie83
Geplaatst: 21-11-10 22:41
xkimmx schreef:
Hihi leuk om te horen. Zat even in je profiel te kijken en zie dat jij die verzorgster was van Valentino! Jij had Paljas ook gedaan toch?
Ja klopt.. De schat..
Sodeletuut
Geplaatst: 21-11-10 22:45
Ohh wat een mooie en lieve foto's komen er weer voorbij! De puppyhaf is ook erg schattig!
Ik heb besloten mijn haf vandaag maar even te beleren.
Wat is het ook een braverd he.. Dit was trouwens wel echt de eerste keer dat hij een longeersingeltje om had, hij keek niet eens om, haha. Toen kwam mn moeder met mn zusje langs, en hebben we haar er ook maar even bij op gezet. En de sufferd reageerde niet eens.
xkimmx
Geplaatst: 21-11-10 22:50
Nathalie83 schreef:
xkimmx schreef:
Hihi leuk om te horen. Zat even in je profiel te kijken en zie dat jij die verzorgster was van Valentino! Jij had Paljas ook gedaan toch?
Ja klopt.. De schat..
Je hebt het nieuws al gehoord dus Arm paard. Maar het is beter zo. Ze had zo'n pijn.
Owkeej omdat Joy zoveel fans heeft dan wel een foto-tje van mijn ukkie en Joy! zoals jullie misschien weten is Joy niet de leukste merrie maar mijn vent kreeg het voor elkaar haar te schoppen in plaats van andersom terwijl hij normaal een banketstaaf is. Ik en Kim stonden even stom verbaasd!
Willen jullie er aan denken ontopic te blijven? Ik zie regelmatig offtopic reacties. Denk er aan: reageren op de foto's mag, maar andere onderwerpen mogen in andere topics of per PB besproken worden.
bedankt voor de reacties! de foto is wel met elites gemaakt dus ze toont wel lichter. Haha ja ze keek de hele tijd expres naar rechts. alsof ze denkt beetje naakt foto's van mij maken!