Noou, dan gaan we even een vergelijking doen.. Schattige Bo op 6 weekjes oud En dan schattige Bo op 1 jaar en 10? maanden
wendy1987
Geplaatst: 06-04-13 12:59
Ik geniet nog steeds elke keer van de foto's. Maar ik kan echt niet zulke blp maken hoor, zoals jullie doen. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik toch even mijn knappe monsters toon
Wendy je kan dan toch de laatste blz een bijleespost doen.. Leuke foto's verder
knetterhard
Geplaatst: 06-04-13 18:49
pagina 42: _nero: Wat een chique haflinger zeg! Nordsvensk: Leuk zo die knotten! het ziet er schattig uit xmarijn: leuke rijfoto's LucasM: Mooie haflinger, jammer dat hij/zij verkocht is! IriSharlotte: wat een dotje zeg, hij oogt nog erg jong! IsaCalixa: grappige foto stvieee: Leuke haflinger en lekker nekje erop zeg Nessie: Ik zag het al op facebook, wat leuk zeg paljaslaura: Wat een grappig filmpje! love_urla: Ik ben benieuwd hoe hij er over het lijf uit ziet, lieve haflinger
Pagina 43: Evelyne: Mooie haflinger hoor, mooi typje! Alanaa_: Leuke hoor, hoe Bo is gegroeid Wendy: Wat een bolletje wol zeg, en lekker buitenritje gemaakt zie ik
En dan nu Adje Hij is verhuisd vandaag naar een kennis! Hij heeft nu een regendeken op
Marlis
Geplaatst: 06-04-13 18:55
@ Novito: Mooi hoofdstel staat hem goed. @ Nordsvensk: Mooie galop heeft Mia. @ _Neroo: Mooie haflinger en mooie manen @ Nordsvensk: Mia mooi strak in de knotten, staat haar goed. @ xMarijn: Lekker aan het rijden. @ LucasM: Mooie haflinger, jammer dat die verkocht is. @ IriSharlotte: Echt een schattige puppie is het nog. @ IsaCalixa: Leuk hafje. @ Stvieee: Haffie in burka @ Nessie: Leuk zeg Goldie als model voor cowboymagic. @ Loveurla: Sting met een metamorfose. @ Evelyne: Knappe Angus @ Alanaa_: Schattige Bo. @ Wendy1987: Kayenne heeft al aardig wat behang. @ Knetterhard: Leuke haflinger. Schattig emt dat shetje.
leuk al die beebbs heb de oude eigenaar van luun gemaild voor baby foto's maar inmiddels 2 weken later nog niks gehoord net zoals op al mijn andere mailtjes krijg ik geen reacties meer.
Marlis
Geplaatst: 06-04-13 19:26
littlesannie schreef:
leuk al die beebbs heb de oude eigenaar van luun gemaild voor baby foto's maar inmiddels 2 weken later nog niks gehoord net zoals op al mijn andere mailtjes krijg ik geen reacties meer.
Dat is jammer. Kyra is bij ons geboren dus genoeg veulenfoto's haha
sandra1312
Geplaatst: 06-04-13 20:55
Woow jullie gaan wel hard haha! Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om een bijleespost te maken (of überhaupt op bokt te gaan eigenlijk ) Maar weer heel veeel super leuke mooie en lieve foto's en filmpjes!
Kwaliteit is beetje verprutst door uploaden maar vond het wel grappig filmpje, heb het geluid even weggehaald anders hoorde je allemaal geklets
Faringo
Geplaatst: 06-04-13 21:18
Zo meld me ook weer eens. Ben behoorlijk ziek geweest, nu weer aan de beterende hand. Even nog geen bijleespost maar die volgt nog
Zie hier, Storm en ik tijdens de verkleedwedstrijd. Werden 5de met 182 punten, maar wonnen wel de orginaliteitsprijs
En vandaag kon lekker ff zonder jas rollen in het zonnetje
Chasey
Geplaatst: 06-04-13 23:07
Evelyne, mooie foto's van agnus! Alanaa_, Ach wat een schattig veulen foto! En wat lijkt hij al groot met 1 jaar en 10 maanden. Wendy, je haf heeft een aardig dikke vacht! Knetterhard, Mooi hoofd. en die tweede foto is wel lief! Marlis, Mooi gegroeid. Sandra1323, je haf lijkt al mooi glad. of is dit filmpje niet recent? Faringo, ziet er netjes uit En lekker van de zon genieten.
Van de zon genieten deed James vandaag ook! Heb ze nog nooit eerder zo samen zien zonnen! Was dus blij dat ik het fototoestel mee had. En de link met de fullsize foto, want hij is te groot om zo te plaatsen: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0732_n.jpg
@Chasey: Het filmpje is van vorige week... Ze is inderdaad al flink glad, ze verhaart ook heel erg &heeft de hele winter haar deken op gehad
_KaWi_
Geplaatst: 07-04-13 00:07
Pag 38 Melissa1996;Dat koppie van Arko, super schattig. M_hartje_M; Had het al eerder gezegd maar die eczeemdeken zit echt super.Hoofdstel staat ook heel erg mooi bij Angel. Marlis;Peeps weer onder het zadel, fijn hoor! En die laarzen van jou.. *zucht* Super mooi! xkimmieejj; Leuke foto's horsii;Altijd opzoek naar eten die haflingers haha. Elvi_Elisa;Super leuke foto! kiddokids; haha, dat kan niet anders, die zien we straks terug in de wedstrijd ring Pag 39 kim_Amos; Wat een knapperd. Erg leuk setje ook. horsii; Haha, die kyra. Geniet echt van het goede leven. Marlis; Gaaf zadel. _Nero;Wauwie, das een hele mooie taarss;Wat een lief koppie. staat mooi dat blauw. novito; Lief. Marlis en horsii; Gefeliciteerd met Kyra!! Marlis; Lieve foto van peeps en jou. JastieHorse; Knappe Neduah, wat is hij nog mooi licht van kleur zeg. Pag 40 PeerAppel, Welcome back in NL! Leuk gehad daar?Aan je gezicht te zien was je blij weer op abby haar rug te zitten horsii; Fijn dat je weer hebt kunnen rijden, nu voor jullie hopelijk een fijne zomer zonder problemen om leker te rijden. Melissa1996; Sientje had er zin in. paljaslaura; Gefeliciteerd met je punten. Super goed. Marlis; Fijn om goede updates te lezen over peeps.Hopelijk blijft het goed gaan. _Nero;Super dat hij zo braaf was. horsii;Knappe peeps. xmarijn; Leuke foto's Marlis; Die staart, ohhhhh. Daar ga je nog wat werk aan hebben haha. Pag 41 Alanaa_; leuke foto die laatste,fijn dat het vast staan al goed lukt. Pipvl; Mooie foto! Wat voor hoofdstel is dat precies? Alanaa_; Even een pluim voor je bijleestpost! Nessie; Ik vind jou en Goldie echt leuk samen. Vind je toch ook echt wel heel goed passen op die haflingers ;D PeerAppel;Op naar nog veel meer jaren samen. Marlis; Super dat peeps weer de oude is. Lekker gaan lessen en misschien zelfs weer eens starten van de zomer? Novito; Mooi hoofdstel Nordsvensk; Hoe is je wedstrijd gegaan? Pag 42 _Nero; Mooie manen heeft ie. Nordsvensk; schattig die knotjes. xmarijn; Leuke foto's LucasM;Gaaf ding, jammer van de verkoop. IriSharlotte; Wat een puppy nog. IsaCalixa; Haha leuke foto! stvieee; Ook al een lachebekkie. Nessie; Super mooie foto van Goldy en wat gaaf dat ze is uitgekozen als reclamemodel. Love_urla, Whoeiii, das een verschil! Pag 43 Evelyne; Daar is die mijn favorietje weer! Dat koppie... die manen...* zucht* Verder niks zinnigs te zeggen En ook jij respect voor je bijleespost Evelyne! Alanaa_ Wat een droppie Bo als veulen. wendy1987; Leuke foto's. knetterhard;Wat leif met die shet. Marlis; Zoek de verschillen hihi Faringo; Nou de orginaliteitsprijs winnen is super toch, ziet er leuk uit. Chasey; Daar is James ook weer eens, had hem alweer even niet meer langs zien komen. Super lief zo lekker luieren in het zonnetje.
Ja ben al een tijdje niet meer zo actief. Zelfs met het rijden niet. Staat op een laag pitje. Heb nu al weer drie weken niet op James gezeten. Maar dat komt wel weer. En ga het binnenkort weer wat oppakken. Ik zal dan ook wel weer wat foto's posten.
Wat een mooie lange manen heeft jou haf zeg! Daar kan James jaloers op worden hihi. Leuk halster ook!
PeerAppel
Geplaatst: 07-04-13 11:30
@_Nero Knappe Nero weer eens! Dat blauwe dekje staat hem erg chique! @Nordsvensk Die knotten staan Mia erg goed! Hoe ging de wedstrijd? @xmarijn Leuke foto's! @LucasM Wat jammer dat jouw bijrijd Haflinger verkocht is! Het is een erg mooie Haf! @IriSharlotte Wat een leukerdje! @IsaCalixa Wat schattig zo, zo'n flemende jaarling! @stvieee Hahaha, geniale foto! En die tweede is erg mooi! @Nessie Wat ontzettend gaaf zeg! Maar het is ook wel een hele mooie foto! @paljaslaura Echt een geniaal filmpje, met al jouw bloopers! @love_urla Zo hé, Sting is veel veranderd! In een positieve manier! @Evelyne Mooie foto's van Angus! Dat blauwe staat hem erg mooi! @Alanaa_ Aaah, wat is Bo toch een cutie! @wendy1987 Natuurlijk kan je dat. Nou, dat zijn wel erg knappe monsters hoor! @knetterhard Wat een leukerd, die Adje. En zijn vriendje mag er ook wezen hoor! @Marlis 't Gaat hard zeg, met Kyra! Ik ben heel benieuwd hoe die op gaat drogen. @sandra1312 En daar is Hanita weer, lekker aan het rennen in de bak! Dat schudden met haar hoofd doet Abby ook altijd, gek beest. @Faringo Hahahah, leuke outfit! Heerlijk ff rollen in de bak! @Chasey Wat heerlijk om je paardje zo te zien genieten van de zon! @_KaWi_ Natif krijgt ook een enorm mooie bos manen zeg!
@_KaWi_ wauw die manen @Peerappel hahah awh die 2e
Buffelduke
Geplaatst: 07-04-13 14:37
Oke even een MEGA bijleespost. Heb het zo druk met verslagen gehad (moest er 4 inleveren van allemaal zo'n 40 pagina's ) maar nu heb ik eindelijk een moment gevonden om een bijleespost te maken. Mijn excuses voor het niet reageren de afgelopen week/weken maar dat kwam dus door die verslagen!
Ten eerste: iedereen nog bedankt voor de leuke reacties van melis voor de kar!
wat pagina's terug had @mandje nog gereageerd op mijn vraag, nu ik het zo teruglees zie ik dat ik nooit geantwoord heb! Shame on me! Ik zal nu dus nog even reageren! (toelichting: het ging over de hoogte van het springen en het karakter van je paard) @mandje wow dan is de b al wel hoog zeg! Ik heb er ook verder totaal geen verstand van met de wedstrijden
Nu verder met de andere pagina's, het zal een erg lange post worden maar ik weet hoe fijn ik het vind als ik zelf een reactie krijg dus vind ik het zo eerlijk om ook op iedereen te reageren!
pagina 33 @talievlietie leuke halfinger! Wat mooi opgedroogd ook. @Lisa_Donja haha zulke actiefoto's zijn altijd zo grappig! Hoe raarder ze doen hoe leuker de foto @faithjee wat een ontzettend schattig veulentje, helemaal verliefd! @miesjelle013 dat verklaard dat schattige puppyhoofdje mooi nieuw setje voor diego! @CoronaLime wauw wat een supermooie foto! Heerlijk dat ondeugende koppie. Erg mooie haflinger! (en melis liep inderdaad best netjes voor de kar haha) @Wouterwesley Netjes dat springen, wat springt hij/zij hoog zeg!
pagina 34 @marlies405 haha wat een heerlijk dier is dat! Wel een lief koppie! @xmarijn aah schattig hoe gaat het nu met het veulentje? @paljaslaura ik ben jaloers op je foto! Dat roze halster staat erg goed! @marlis peeps ziet er goed uit! Hoe gaat het verder met het rijden? @melissa1996 ziet er heerlijk ontspannen uit op de foto ondanks dat je zei dat ze nog erg druk was. En Arko, *zucht* haha @Fee_ wat loopt ze heerlijk zeg! lekker ontspannen! @faringo wat me het eerst opvalt is het dekje wat leuk en kleurrijk! En wat loopt je haf heerlijk zeg! @marlis lieve kyra! Ze ziet er erg goed uit! @XxChelsey1xX wat een heerlijk ontdeugend hoofdje, typische haflingertrek haha @taarss haha permanent in het haar. Hoe verzin je het wel een superleuke haflinger. @horsii kyra is echt heel schattig. Heerlijk hoofdje zit er ook op @marlis hahah die foto, wat een gekkerd.
pagina 35 @krista1993 leuke foto zeg! mooi vierkant. @taarss wat was all-star een schatje. heel leuke foto(s)! @evelyne wat een lieverd zo op de foto. De frontriem staat Angus erg mooi! (en wat je verder zei over reageren ben ik totaal met je eens. Ik erger me vaak ook dood aan het niet normaal nederlands.)
pagina 36 @horsii peeps zag er daar erg mooi uit! Hoe gaat het nu met het rijden? Wat is Kyra een knuffelbeest zeg. heerlijk! @Marlis lieve foto! Moest wel even lachen om het paardje wat naast kyra staat, wat trekt die een grappig hoofd haha. @CoronaLime lekker crossen daar! Lijkt me gaaf om dat nog een keer te doen! @mariekeS_ Nette foto! Het kan aan de foto liggen maar heeft Palermo (ik neem aan dat ze zo heet) een korte rug? Dat lijkt namelijk heel erg zo, bedoel ik overigens verder niks mee hoor, het is gewoon een vraagje haha. @xmarijn leuke haflinger(s)! en bij die tweede foto, wow dat lijkt om Melis (mijn verzorghaflinger) zeg haha. @kim_amos haha leuke foto's zeg! heerlijk als ze zo gek doen.
pagina 37 @faringo heerlijk door het water! Melis durft dat echt niet haha. heerlijk hoofdje. volgens mij lekker aan het zonnen haha. @PeerAppel wat heerlijk dat je foto's toegestuurd krijgt! wat is ze ook leuk zeg, Abby. Ik ben helemaal fan van haar haha. Hoe was het in Australië? @marlis haha die kyra, heerlijk dier! @elvi_elisa wauw wat een leukerd! En wat heb je een gave avatar zeg! @xkimmieejj Leuke foto met Arma! mooi kleurtje! @marlis fijn dat het beter gaat met rijden, ziet er ook fijn uit! @sandra1312 wauw leuke foto's leuk halster ook!
pagina 38 @melissa1996 arko met zijn schattige krulhaartjes. Helemaal verliefd hier. Sientje staat er ook mooi op en wat een mooi hoofdstel! @M_hartje_M wauw dat hoofdstel staat haar goed zeg! En de deken ook. Ze is helemaal klaar voor de zomer, nu hopen dat die ook gauw komt haha. @marlis ziet er goed uit met peeps! Gaat hoop ik steeds beter? @xkimmieejj haha heerlijk zo'n gekke haflinger. @horsii moest lachen om de foto van Kyra. Duidelijk een echte haflinger haha @elvi_elisa jij moet een goede band hebben met je paard! erg leuke foto! @kiddokids hahah onze toekomst voor de olympische spelen @kim_amos ziet er mooi uit je nieuwe set. Toch moet ik stiekem vertellen dat ik toch wat afgeleid was. Wat een manen zeg... @ponyyysss haha wat een leukerd zo in de stal! @horsii peeps haar rijden ziet er goed uit, helemaal nadat ik las dat ze mishandelt is, heftig! @marlis kyra, het engeltje hier, wat een schatje. @_nero nero is een hele mooi halfinger! @taarss wauw leuk nieuw setje! Mooie manen heeft hij zeg, mooi met die krullen. @marlis peeps ziet er erg goed uit zeg, en nog gefeliciteerd met jullie opdondertje kyra! @jastiehorse wat is neduah leuk, mooi kleurtje ook. En wat hele mooie naam zeg.
pagina 40 @peerappel jammer dat het rijden minder ging. Het komt vast wel weer goed! Heerlijk zo met die lange manen. @horsii peeps loopt mooi! en ook nog gefeliciteerd met kyra! @melissa1996 haha gek beest! @paljaslaura ziet er netjes uit. je hebt een nette zit! @marlis hoe gaat het nu met de galop? en de lieverd, heerlijk die kyra. @_Nero nero ziet er goed uit! mooi setje ook @horsii leuke foto! peeps ziet er goed uit. @xmarijn leuke foto's! heerlijke omgeving daar zeg! @marlis haha wat was kyra vies zeg! en peeps blijft heerlijk.
pagina 41 @Alanaa_ wat een schatje. Lekker dol in de sneeuw. Mooi dat het vast staan zo goed gaat! @pipvl wat ben ik jaloers zeg. Heerlijke foto! mooi set ook en wat een mooie haflinger. @wouterwesley leuk zeg dat oefenparcours! mooi dat het goed ging. @nessie leuke foto's van de spaanse pas! Ziet er leuk uit. Goldy is ook mooi. @abby ik ben echt verliefd op abby. wat een heerlijk dier. en die manen @Alanaa_ haha wat een leuke foto. Echt genieten! @marlis peeps ziet er goed uit! @novito mooi dat nieuwe hoofdstel. Vriendelijk hoofdje ook. @nordsvensk mooie foto's van de wedstrijd. ziet er netjes uit!
pagina 42 @_nero die manen. jaloersheid heerst haha. @Nordsvensk knotten staan Mia goed. echt heel schattig. @xmarijn ziet er goed uit! nette zit. @LucasM Jammer dat je bijrijdpaard verkocht is. Was een erg mooie haflinger! weet je waar ze heen is? misschien kun je haar nog eens opzoeken! @IriSharlotte Rambo ziet er leuk uit! @isaCalixa schattig zo dat flehmen! @stvieee lama ziet er leuk uit zeg! grappige foto. @Nessie wow jaloers hier! Goldy is ook zo mooi. Gefeliciteerd! @paljaslaura haha grappig filmpje! @love_urla zo die is opgeknapt zeg, goed werk!
pagina 43 @evelyne wauw Angus ziet er goed uit! Op de tweede foto lijkt hij me nog wel wat aan de dikke kant, kan ook door de foto komen natuurlijk. @Alanaa_ aah wat een schatje. en ziet er goed uit hoor! @wendy1987 wat ontzettend lief zeg. helemaal leuk! @knetterhard Adje ziet er leuk uit! maar is die deken niet wat groot? @marlis wat een lieverd op die eerste foto. Echt heeel erg schattig. @sandra1312 haha leuk filmpje, gaaf halster ook! @faringo hahaha leuke foto zeg. Gefeliciteerd met je prijs! @chasey lekker zonnen. Ze genieten duidelijk van het weer. heerlijk zo'n plaatje. @_KaWi_ wat een dotje is het ook zeg. En ook al van die heerlijke, lange manen! @PeerAppel haha die foto is wel grappig zeg. Vervelend he, als ze niet hun best doen voor de lens :p zo heb ik er ook nog een paar.
ZO, na 1,5 ein-de-lijk klaar. Sorry als ik een hele bladzijde in beslag neem haha.
hierbij even een 2 foto's van melis. 1. toen ze klein was met haar puppy hoofdje.
@Maaike_Melis WOW respect voor je bijleespost haha! jaa gaat nog goed met het veulentje echt een schatje, dankjewel heb ik te danken aan dat ik zonder zadel heb leren rijden haha :p aw leuk lijkt er idd op Jaa is super lekkere omgeving alleen mag geen buitenritten maken zonder ruiterbewijs helaas zou daar heel lekker kunnen
@xmarijn aah leuk zeg! Rij je vaak zonder zadel? Mooi dat het goed gaat met het veulentje. @evelyne super, zal vast helemaal goed komen met zo'n topper!