Hopelijk komt er eens schot in de zaak
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

S_uus schreef:Vind het er normaal uitzien hoor.
Foto's te groot, ik vind het zo irritant van bokt maar goed.
Je hebt net 1 wp minder als ik haha grappig lopen we ongeveer gelijk op.
Alleen haf wedstrijden begin ik niet aan.
we stonden toevallig met de parade naast elkaar toch?

Paulusjuh schreef:S_uus schreef:Vind het er normaal uitzien hoor.
Foto's te groot, ik vind het zo irritant van bokt maar goed.
Je hebt net 1 wp minder als ik haha grappig lopen we ongeveer gelijk op.
Alleen haf wedstrijden begin ik niet aan.
we stonden toevallig met de parade naast elkaar toch?
Ja klopt, achteraf kwam ik/we daarachter haha!
Ik vind de regiowedstrijden van de DAH altijd wel leuk. Ik heb ook geen startpas dus heb verder ook niet heel veel keus![]()
Ik vind Asra echt een superpony! Loopt altijd zo heerlijk door zijn lijf op de foto's.
Wij lopen wederom tegen het wijken aan waar mevrouw even geen zin meer in heeft... * zucht *
!
Maar toch zie je vele mensen die te lang zijn voorover vallen, been naar achteren steken. Ontzettend zonde van je houding, en hier door wordt het plaatje in mijn ogen verpest door een te lange ruiter.
ELpatcho schreef:Ja drijven doe je met je kuitMaar toch zie je vele mensen die te lang zijn voorover vallen, been naar achteren steken. Ontzettend zonde van je houding, en hier door wordt het plaatje in mijn ogen verpest door een te lange ruiter.
@Paulusjuh; Dit kan nog prima, paard is ook wel een stevig paardje waardoor het beeld al weer heel anders is.
@Floortjechar; dit bedoel ik met voor het oog niet passen. Het zal allemaal best wel kunnen, en het paard kan het best dragen. Maar in mijn ogen is dit geen ideaal plaatje.
FloortjeChar schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UZYWP7Y3.jpg
Dit was de eerste keer dat ik er op zat..
Vind dat ik er erg raar op zit, maar jaren met een dressuurzadel gereden en moet nog erg wennen aan Floor dr zadel. Ook wordt ze hier met stang gereden, iets wat ik niet ga doorzetten in de bak.
Heb ook ruzie met de afmetingen hahaha.
Ik vind je voor t nette plaatje wel wat te lang, want je beugels kunnen zelfs ook nog een gaatje langer voor t plaatje.. Maar als jij je vertrouwd voelt moet je het vooral doen.

Want iedereen moet gewoon lekker doen waar die zich goed bij voelt!ELpatcho schreef:Ik heb nooit gezegd dat iets niet kan hoor! Begrijp me niet verkeerd. Het zijn sterke paardjes en die kunnen best wat hebben. Ik heb het alleen over het ideaal plaatje, het beeld. Het is ook een verschil of je een paard al hebt en je er eigenlijk iets te groot voor gegroeid bent of dat je er een gaat kopen. Want persoonlijk zou ik niet een paard kopen waarbij het allemaal net wat krap oogt. Niet alleen met de lengtes van paard en ruiter rekening houden, maar ook met het gewicht van een ruiter en de lengte van de rug van het paard bijvoorbeeld. Het zijn allemaal dingetjes waardoor de een beter op een bepaald paard past dan een ander.
Ze toont ondanks jou 1.80 echt groter!
Wat zien ze er dan luxe uit he?
nanette1 schreef:@ Viet onze paarden hebben ongeveer de zelfde lengte manenWat zien ze er dan luxe uit he?
Mijn merrie heeft bij de hengsten ingelopen dus misschien komt er over 1 jaar een baby liz... Jaja... Kruising liz/kwpner...
Nooh, daar zou ik echt (moest t zo zijn) niet blij mee wezen!