Wat een lekkere beestjes zeg Kom ik aan met mn boerenknolletje :p heb alleen geen foto's die recent zijn, Sabine is afgevallen en ziet er veel beter uit sinds dat ik met der rijd
Wolder is dikkie dik nu.. Verschrikkelijk, maar de wei blijft zo groen. Nu krijgt hij minder kuil bijgevoerd, en van de winter wordt het maar weer even afvallen
Hier staan ze al vanaf april zonder hooi of kuil op altijd erg kaal-kaal-kaal land en dan nog heb ik 2 rolmopsen
SimoneUnique
Geplaatst: 29-09-11 21:05
Haha dus Sabine is iig niet de enige, zij is ook niet in een super conditie maar laatst een buitenrit van 3 uur gemaakt, (met tussenstop van een uur met voor haar een mooi weiland en voor mij appeltaart ) maar dat ging ook nog prima.. Ik ga even een foto opzoeken :p
Shirly_Bob
Geplaatst: 29-09-11 21:06
@ Arabiertje* : Die 2de foto is echt lief! mooie achtergrond ook, alleen beetje jammer van de huisjes
@ lin : knappe Sterre, ben verliefd op je setje! dat is de petrol toch?
@ Yvank_ : Sally
@ _Aurora_ : Wat een gave foto's zeg! die 1ste is ech heel leuk letterlijk laten meenemen door je paard!
@ xMERCURY : Jezus wat een manen! i want i want i want!
@ lisannne_ : Winnie is een schatje, zo'n lief koppie!
@ lotte : Beau is stoer!
@ Kayleigh_ : Ze is zeker knap, jij maakt ook zulke mooie foto's!
@ Balou_k : Verkeersmakke haflinger dat is zeker, jammer dat je geen andere uitrijmogelijkheden hebt..
@ Ine23 : Wat een schatje zeg is dat nou mara op je 1ste foto?
Nessie
Geplaatst: 29-09-11 21:07
Ik zei ookal tegen diegene die zondag foto's komt maken; Actie en portretfoto's, standfoto's wordt hem niet
We hebben ook wel een beetje polder, onze ritjes bestaan uit ene dorp uit over de brug andere dorp in daar een rondje en zo weer terug
Ine23
Geplaatst: 29-09-11 21:10
Zoals Mara nu staat is het best goed, heeft niet teveel vet over, maar er mag nog wat vet weer omgezet worden in spieren, daar werken we deze winter aan. Mevrouw is gewoon érg breed
Haha Nessie, goed plan
@Shirley-Bob: Nee, die 1e is Raven, het veulentje dat morgen 5 maanden oud wordt en volgende week zaterdag bij ons komt wonen
@Balou_k: Haha, erg herkenbaar
Shirly_Bob
Geplaatst: 29-09-11 21:15
Ine23 schreef:
@Shirley-Bob: Nee, die 1e is Raven, het veulentje dat morgen 5 maanden oud wordt en volgende week zaterdag bij ons komt wonen
Nou het is een schatje hoor
SimoneUnique
Geplaatst: 29-09-11 21:16
Beetje onduidelijk maar de laatste foto die ik van der heb gemaakt. Hier was ze volgensmij wel goed op gewicht, ik reed der toen om de 2 dagen.
Ik vind dat bontje juist hartstikke leuk! En Kayleigh jouw foto's zijn altijd zo mooi!
Jaaa stelletje dikzakken! Haha
Is Beau zijn staart nou zo dun of lijkt dat zo..?
_Bitje_
Geplaatst: 29-09-11 21:31
xMERCURY schreef:
Is Beau zijn staart nou zo dun of lijkt dat zo..?
Jup helaas wel..
Shirly_Bob
Geplaatst: 29-09-11 21:37
Mijn haflinger Bob is ook een dikkertje hoor, maar dat komt omdat hij een tijdje niks doet. Hij is er lekker 2 maandjes tussenuit geweest om even het hoofd leeg te maken, toen hij terug kwam liep hij niet helemaal lekker dus zijn we naar de veearts gegaan en gelukkig viel het allemaal mee maar zijn toch alweer 2 maanden aan het stappen.. morgen weer terug naar de veearts hopelijk mogen we draven! stappen nu elke dag 45 minuten en ik graas met hem aan de hand. dikkiedik dus
Maarja het gaat er vanzelf wel weer af! Rambo heeft wel een goed gewicht met lekkere spieren Zal morgen wat foto's uploaden van de les van gister ging zo lekker!
Maar Bitje dat was op jouw wedstrijdfoto's toch helemaal niet?? Wat is er gebeurd?
Anoniem
Geplaatst: 29-09-11 21:40
Sally vind het wel mooi geweest volgens mij... Dit is haar lievelingshouding momenteel
_Bitje_
Geplaatst: 29-09-11 21:43
xMERCURY schreef:
Maar Bitje dat was op jouw wedstrijdfoto's toch helemaal niet?? Wat is er gebeurd?
Meestal valt het niet echt op bij rijfotos, vlecht de bovenkant ook altijd in, maar hij heeft het altijd al gehad, eerst was ie nog dunner voorpluk en manen daar in tegen zijn behoorlijk dik Maar zo'n staartje heeft ie altijd al gehad, kijk maar goed: http://img607.imageshack.us/img607/5769/beautje2.jpg (en had er vandaag cowboymagic in gedaan, misschien dat t daarom nu zo opvallend is )
Oké, vandaar! Nou het valt echt totaal niet op dan hoor! En ach, Beau loopt echt zo goed! Troost je Kan niet alles hebben!
_Bitje_
Geplaatst: 29-09-11 21:49
haha nee dat vind ik ook hoor! Ik zit altijd wel te zeuren op zn mini staartje maar ondertussen vind ik zijn looplust die hij heeft veel belangrijker! En maakt t me daardoor niet eens meer uit