Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zazalover schreef:ja op deze foto is het helemaal duidelijk, t is en blijft een haf (niet dat die dik moeten zijn natuurlijk:P) maar hij is echt te schraal
astridastrid schreef:Ik ben ook nieuw! Hopelijk weet ik snel wie-wie is!
Ik heb pas een Haflinger en ik ben er helemaal verliefd op! Het is een broertje van Manchester, genaamd Nashville! Zijn moeder is Tirana (waar mijn vriedinnetje Suzanne op rijdt) en zijn vader is Natif. Het klikt echt HEELLL erg goed. Ik mag gelijk ik de M1 starten maar voorlopig genieten we van alles! Het is elke dag een feesje om op hem te rijden!
Mijn zus heeft al eeuwen een Haflinger, Stallion Beau V. Stallion van de Edelweiss.
Ik ga ook op jullie allemaal reageren hoor! Super leuk!
Sjemira schreef:@ Jodie: misschien stom maar aansporen doe je niet met beide benen als je in draf zit en naar de middendraf wil. Je doet dan om en om met je been aansporen, dus rechts links etc. niet tegelijk en op de maat van het paard dus als zijn schouder achter is spoor je met alleen dat been aan en zo dus om en om. Misschien bedoel je dat ook wel maar ik heb het pas geleerd en het werkt echt super, ze moeten het verschil weten tussen aansporen (beide benen tegelijk) en verruimen, versnellen in dezelfde gang (om en om dus).
Citaat:Las ook nog iets over vrijheidsdressuur. Daar ben ik met Storm ook ooit eens mee begonnen en hij vindt het erg leuk en pakt de dingen ook wel goed op. Maar meneer wordt zo'n ongelofelijke drammer op de beloning. Wat ik ook geprobeerd heb niets hielp en hij werd er strontvervelend van. Kortom ik doe denk ik iets verkeerd en ben er daardoor mee opgehouden. Ooit wil ik nog eens een les gaan nemen in hoe ik dat drammen kan afleren.