Oke mijn ouders komen vrijdagmorgen waarschijnlijk al met de caravan. Die zijn te herkennen aan een groene saab met een caravan en een grote koepeltent. dan kom ik rond zeven uur en wij komen met een gele bus met de kar erop en een groene trailer en een blauw groene trailer met een foto van een fries erop. Dan kunnen we alvast een beetje bijmekaar gaan staan
Emmaar
Geplaatst: 27-08-09 19:09
Aaah jammer dat ik niet kampeer, ik slaap namelijk in de slaapzaal. Anders had gezellig mee willen doen!
Orabella
Geplaatst: 27-08-09 19:13
Emmaar schreef:
Aaah jammer dat ik niet kampeer, ik slaap namelijk in de slaapzaal. Anders had gezellig mee willen doen!
Je bent altijd welkom voor een drankje hor hoe meer mensen hoe meer lol
Ik vertrek hier vrijdag ochtend vroeg. Ben waarschijnlijk halverwege de middag eindelijk eens in Ermelo
S_uus
Geplaatst: 27-08-09 21:45
hamosanke schreef:
Ja tuurlijk dan ben ik ook weer van de partij want sla het niet nog eens een jaar over. Hey suus is het geen idee om op de hyves een dagen afteller te zetten?
Da's een idee indd, maar hoe ? Ik weet ook dat agenda gebeuren niet
Spijbelen doe ik niet aan Ik kom uit Amsterdam dus de kans is nihil dat ik het red maar er is een grote kans dat mijn rooster nog veranderd, dus daar vestig ik mijn hoop even op Anders kom ik zaterdag pas
Emmaar
Geplaatst: 28-08-09 10:21
VeertjeV schreef:
Emmaar schreef:
Je bent altijd welkom voor een drankje hor hoe meer mensen hoe meer lol
Emma, volgens mij mag je na die tijd nog wel aankomen Maar kun je niet meer met de auto erop. Al weet ik het niet zeker. Ik hoop dat ik niet teveel ongelukken op de weg tegen kom. Ik wil rond 9 uur vertrekken, dus zal rond 3 uur aankomen als ALLES meezit