Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Welkom! Niels is een leuke! 
Als het iets wordt tenminste..

En dan Haflingers zelf ook. Ik altijd maar denken: "ooh die Haflingers zijn zo braaf, zo rustig en geduldig." Maar dat vooroordeel heb ik maar weggenomen... Het liep uit, maar desondanks toch maar om half 12 Abby van de trailer gaan halen. Stalgenoot was ook mee en zij was even aan het rondstappen met Abby over het terrein terwijl ik mijn jasje aandeed enzo. Ondertussen ging mijn moeder spullen binnenleggen, want je kon daar heel mooi opzadelen.
Lijkt me erg gaaf.

SuperAssie schreef:Cool met dat skeeleren!
Mn pa vroeg trouwens gister aan mij of ik wist wie er van zn paard was gevallen hier?
Er was schijnbaar een meisje van een lichte pony(wss haflinger) gevallen die wat flinker was, had schijnbaar lange blonde haren. Mja aangezien jij maar een spriet bent kon jij dat niet zijn dacht ik

Ga je altijd alleen of met een groepje? Misschien dat eerst proberen en dan met steeds minder mensen/paarden? En iemand die meeloopt/fietst. Heeft mij altijd heel veel geholpen en sindsdien kunnen we met z'n tweetjes gewoon op pad (kon eigenlijk altijd al, maar vond ik veel te eng)

Kuhguin schreef:romyloverrr schreef:oja, dadelijk komt dat meisje dat gevallen is op de weg zich hier ook melden
Ze rijd part-time mijn verzorghaflinger (kan hem niet elke dag rijden ivm meer paarden die ik moet rijden)
Ik meld me