Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hoever heb je gelopen met ze?
Jeetje wordt Nash alweer 1! Gaat hard zeg!
) vlees willen eten, ook prima. Maar dan moet er wel een compromis worden gesloten, misschien dat je dan totaal iets anders dan BBQ moet gaan doen?
Hij was heel braaf, hij vind namelijk de föhn nogal eng na de tijd... maar hij piepte wel in het begin (doet hij nooit, heb echt even raar gekeken toen haha) maar toen ik hem mocht föhnen was het gelijk weer over 

Josien62 schreef:erg leuk zo'n haflingerdag
ik wilde ook wel mee doen maar is een beetje ver voor mij
succes he
weet iemand toevallig of er ook een haflingerdag is in noord-holland??
lijkt mij erg leuk om mee te doen
Gister moest ik de groepen invoegen.. echt wat een kabaal.. was blij dat ik me oordoppen mee had! Wie ook bedacht heeft om als thema WK voetbal te doen.. 6000 toeters maken echt hoop lawaai!! 
het zit je niet mee.. Dikke knuf voor jou en Donna
veel plezier

Toen even in de bak gehobbeld, nouja.. Leiderpaardje gespeelt, 2 kleine ukkie's achter me aan die niet konden sturen, Nib vind het wel best! Daarna nog even buiten gestapt en Nibbit van top tot teen met een spons afgespoeld. Hij vond het zoo lekker! Heb wel een uur met hem staan tutten, staartje gewassen, hoofdje, beentjes.. Heb nog paar foto's gemaakt!
Morgen weer show.. 

Wat vreselijk balen zeg..
Veel plezier op de show morgen 
Alice...
) Maar verbaast me niet idd dat hij tegen valt.. Werd idd hoop ophef over gemaakt, dan verwacht je er heel wat van en dan blijkt achteraf niet veel voor te stellen..
melody93 schreef:@ Nathalie, k spiekte net even in je profiel, en die pony Nadjezda, die is al een tijdje van een vriendin van mij! Grappig joh!!
misschien een dubbelganger 
lekker hoor 
) heb de mp3 al aan de lader en bikinitop ligt klaar 
heb ze gemist deze week (kon niet heen ivm avond4daagse)

Pas op dat je niet gigantisch gaat verbranden, dat moet je vooral niet vergeten haha 
Monique komt ook nog, dus een inie-minie-meeting.