Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Ik ben even bezig met vriendjes maken op aapeldoorner met mensen uit mn nieuwe klas
dlientjuh schreef:lous meld zich!!!
meelullen jij!
TjelleBieb schreef:UPDATE:
Aangezien Albert's vriendin mij toegevoegd heeft, en zijn zusje, en het volgens mij gewoon Albert zelf was.
Heb ik zo het idee dat Albert bewust ruzie met me wou, omdattie me niet meer wou spreken.
Heb hem een SMS'je gestuurd;
'Het is me wel duidelijk wat je wilt, je wilt ruzie en hoeft me niet meer te spreken, geen vrienden. Isgoed, je zal niets meer van me horen.'
Ofzoiets, gelijk zijn nummer, huisnummer, foto's, MSN-adres(+die van vriendin&zusje), smsjes, mailtjes noem maar op verwijderd. en nu afkicken maar.
Btw, hoorde later van zijn zusje dattie geen vrienden meer met me wou zijn, nou mooooooooi!
Weten we dat ook weer.
dlientjuh schreef:ja joh lekker laten vallen die hap!!
dlientjuh schreef:ja sorry zit me zelf vol te vreten hier
o0valerie0o schreef:hee,
wil even centraal sorry zeggen omdat ik op een gegeven moment wel beetje te ver ging. vooral sorry tegen kakero.
ik zal het wel gewoon hierbij laten en als suus er behoefte aan heeft het met haar uitpraten maar heb ook geen zin om ruzie met 1 of meerdere hier te hebben dus sorry bij deze.
o0valerie0o schreef:hee,
wil even centraal sorry zeggen omdat ik op een gegeven moment wel beetje te ver ging. vooral sorry tegen kakero.
ik zal het wel gewoon hierbij laten en als suus er behoefte aan heeft het met haar uitpraten maar heb ook geen zin om ruzie met 1 of meerdere hier te hebben dus sorry bij deze.