Leuk om te lezen hoe jullie paardjes staan! Ik zou het toch wel heel erg lastig vinden als ik niet alles zelf in de hand heb, vooral qua voeding omdat zij niet gewoon een kilo brok kan hebben, en bovendien vind ik vaak dat ze op veel stallen veel te lang in de stal staan.
Ben toch wel heel blij met hoe ze nu dus staat, lekker aan huis. Veel werk om elke dag voor school en in de avond erheen te moeten om te voeren en uitmesten maar ik vind het het 4 dubbel waard, het valt me eigenlijk ook best mee, het kost veel tijd maar ik vind het altijd wel leuk om het te doen!
Alleen de weide en omheining onderhouden vind ik soms wel stresvol, als er weer eens iets stuk is, maar dat hoort erbij. Ik ben dan zelf ook 17 en moet alles zelf beslissen en doen, mijn ouders die willen best een keer een ochtendje het hooi erin gooien als ik dat uitleg, in geval van nood. Maar verder hebben ze er niks mee te maken. Gelukkig doe ik het wel samen met een vriendin die haar paard erbij heeft staan, zo kunnen we wel afwisselen.
Alleen vanaf september ga ik studeren, in Velp, dus ongeveer anderhalfuur reizen, dus ik hoop dat dat te doen gaat zijn, anders moet ik toch evt op kamers en dan zou ik dus ook een pensioenstal voor april moeten vinden daar, ik heb al wel een keer gekeken maar de enige stal die een beetje in de buurt kwam van mijn eisen koste zo'n 380 per maand

gister hebben wij ook weer even gereden, ze liep super lekker! Wijken ging wat minder, ze heeft de neiging om te veel stelling aan te nemen en dan over dr schouder weg te lopen, maar gelukkig laat ze zich wel redelijk corrigeren.
Ook weer een keer een stukje gefilmd want er was iemand mee dus dat is altijd leuk om terug te zien.
beetje onduidelijk maar hier 2 Stills uit het filmpje, ze begint steeds meer 'erdoorheen' te lopen, vaak loopt ze een beetje net wel net niet ontspannen door de kaak maar ze liet gister echt helemaal los en begon mooi af te kauwen.