Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nala26 schreef:Hallo!
Ik dacht laat ik me ook eens melden hier.....
eerst maar effe voorstellen dan!
Ik ben Andrea, 28 jaar woon ik Almere en werk bij Delta Lloyd Bank op de afd. Hypotheken Beheer. ( nouja momenteel wegens ziekte in de ziektewet)
Ik heb een haflingermerrie Pascalle van bijna 4, zij staat in Zeewolde.
Ik met Pasje...afgelopen winter ( was mooie winterdag!)
Peelie schreef:Nala26 schreef:Hallo!
Ik dacht laat ik me ook eens melden hier.....
eerst maar effe voorstellen dan!
Ik ben Andrea, 28 jaar woon ik Almere en werk bij Delta Lloyd Bank op de afd. Hypotheken Beheer. ( nouja momenteel wegens ziekte in de ziektewet)
Ik heb een haflingermerrie Pascalle van bijna 4, zij staat in Zeewolde.
Ik met Pasje...afgelopen winter ( was mooie winterdag!)
heey jij woond vlak in de buurd van mij dan!!
silfie35 schreef:Hallo allemaal!
Heb vandaag weer een geweldige dag gehad. Ben vanmorgen naar de hengstenshow hier op de nieuwe heuvel geweest, het was weer geweldig!!! Maurus, als ik dat paard zie krijg ik spontaan de kriebels! Vind het zo'n geweldig mooi paard, met zulke bewegingen!! En Welt Hit ook gezien natuurlijk, ook een geweldig paard! Alleen maar geweldige paarden gezien:P
Daarna heb ik gemend (niet zelf) was ook erg gezellig!
Daarna Eef opgetuigd (wat vinden jullie trouwens van de naam 'jet set'?) en na een poosje sleep erachter gedaan (dat ding was echt zwaar) en meneer gaf geen kick! Hij vond de strengen langs zijn benen prima, alles!!! Ik heb zeg maar gewoon een geweldig paard! Morgen ga ik tuig kopen, en dan gaat het feest echt beginnen!!!
Susyb schreef:2de merrie veulen geboren![]()
![]()
Van Tamella van het broek!!!
dan maar hopen dat we weer het CK Kampioensveulen net zoals vorig jaar mogen hebben van tamella
heb foto's van bijde veulen vandaag gemaakt ..
ja ik zou ze zondag van het eerste veulen erop gooien maar was het helemaal vergeten
Maar in ieder geval 2 mooie veulens..
die van Milan (veulen van Neidhart) is echt heel groot![]()
en die andere an Tamella heeft heel mooi hoofdje
noujah ik ga de foto's erop zettenzien jullie ze zometeen wel