Babsie_Flash schreef:even een biertje halen... of zal ik een wijntje nemen?Hmmm... ik denk er even over na
Wijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:even een biertje halen... of zal ik een wijntje nemen?Hmmm... ik denk er even over na
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:JAWEL !
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedat is zoooooo fout
xLariss schreef:LekkerBabsie_Flash schreef:even een biertje halen... of zal ik een wijntje nemen?Hmmm... ik denk er even over na
Wijn
Babsie_Flash schreef:Ik moet eigenlijk naar bed omdat ik morgen vroeg op moet voor de wedstrijd in Vries... Maar ik heb geen zin om naar bed te gaan
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Ik moet eigenlijk naar bed omdat ik morgen vroeg op moet voor de wedstrijd in Vries... Maar ik heb geen zin om naar bed te gaan
Dan ga je niet![]()
![]()
Het zij je vergeven
Kyrseltje schreef:xLariss schreef:
Wijn
Lekker
xLariss schreef:Wat zingen ze eigenlijk in dat liedje, aangezien die zo ''grappig'' is?
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:
Dan ga je niet![]()
![]()
Het zij je vergevenWat is eigenlijk je voornaam? Is dat Mieske? Van iedereen hier weet ik het, maar van jou nog niet
HAFxGEK schreef:xLariss schreef:Wat zingen ze eigenlijk in dat liedje, aangezien die zo ''grappig'' is?
Du hast den schönsten Arsch der Welt
Jij hebt de mooiste kont van de wereld..
Babsie_Flash schreef:Champagne? Waar?
xLariss schreef:HahahKyrseltje schreef:
Lekker
Lekkaáh? eerst champagne, nu wijn?
Ik vind bier lekkerder
Babsie_Flash schreef:Wat is eigenlijk je voornaam? Is dat Mieske? Van iedereen hier weet ik het, maar van jou nog niet
HAFxGEK schreef:knabbelgirl schreef:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedat is zoooooo fout
Maar ik ben fout
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Wat is eigenlijk je voornaam? Is dat Mieske? Van iedereen hier weet ik het, maar van jou nog niet
neej
Mijn man heet michel.. afgekort mies.. en hier in limburg maken ze er mieske van.. De andere namen die ik wou nemen waren allemaal bezet, dus toen nam ik deze naam![]()
Ik heet Mariska..
En ik weet niet hoe de rest heet en dat zal altijd wel zo blijven aangezien ik slecht ben in namen onthouden
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Wat is eigenlijk je voornaam? Is dat Mieske? Van iedereen hier weet ik het, maar van jou nog niet
neej
Mijn man heet michel.. afgekort mies.. en hier in limburg maken ze er mieske van.. De andere namen die ik wou nemen waren allemaal bezet, dus toen nam ik deze naam![]()
Ik heet Mariska..
En ik weet niet hoe de rest heet en dat zal altijd wel zo blijven aangezien ik slecht ben in namen onthouden
Naomi_Haffie schreef:oeps ik heb nog steeds de tijden neit gezegt.. maar kwil graag dat papier al op de post doen, straks is alles al vol
Kyrseltje schreef:aangenaamd, ik ben Kyrene
knabbelgirl schreef:Naomi_Haffie schreef:oeps ik heb nog steeds de tijden neit gezegt.. maar kwil graag dat papier al op de post doen, straks is alles al vol
welke tijden wat heb ik gemist
ahhhhhhhhhhhhhh
neej
Ik heet Mariska..
knabbelgirl schreef:Kyrseltje schreef:aangenaamd, ik ben Kyrene
aangemaandd?