Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Goedemiddag!!!![]()
Volgende maand eindelijk mijn laptop en nieuwe telefoon.
Heb de volgende afspraak wat betreft deze oude k*t computer:
Mijn huisgenoot mag alle nog bruikbare onderdelen eruit halen en daarna gaan mijn broertje en ik hem slopen voordat ik hem op laat halendoor het grof vuil
Monica_86 schreef:dit staat er ook bij op de poster
Een vereiste is dat je wel
redelijk kunt rijden en niet bang
bent voor stukken galop.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Goedemiddag!!!![]()
Volgende maand eindelijk mijn laptop en nieuwe telefoon.
Heb de volgende afspraak wat betreft deze oude k*t computer:
Mijn huisgenoot mag alle nog bruikbare onderdelen eruit halen en daarna gaan mijn broertje en ik hem slopen voordat ik hem op laat halendoor het grof vuil
hahahaha ga je em slopenje woede dat je in al die tijd hebt opgebouwd loslaten!!!
Lous schreef:Monica_86 schreef:dit staat er ook bij op de poster
Een vereiste is dat je wel
redelijk kunt rijden en niet bang
bent voor stukken galop.
Misschien ook handig iedereen een soort van referentie achter te laten zodat je het misschien kan checken.Mensen kunnen nog zoveel zeggen als puntje bij paaltje komt is het soms nog wel eens heel iets anders.
Lous schreef:Citaat:
Idd. Mijn broertje zei toen: mag ik hem dan slopen? Ik zeg van mij mag je hoor.
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:whahahahaha
was dat het?
ben togh aan het defragmenteren , kijken of het spel wat sneller word
jah hij is heel traag, op mijn laptop kan ie niet eens
alleen op me broertjes pc, dies dan ook heel groot en daar draait ie normaal
Monica_86 schreef:hahaha je had ook nog ff op dirkjegereageerd
_rosita_ schreef:Dirkje25 schreef:Ook jij zult consessies moeten doen op een één of ander vlak. Maar gooi jij je paard maar lekker het hele jaar de wei op ipv hem een warme stal aan te bieden in de winter. Maar goed je moet het wel betaalbaar houden toch ? Anders kunnen de kinderen niet studerenMaar owee als manlief komt te overlijden dan zijn de rapen gaar want een euro aan een verzekering spenderen komt al helemaal niet in je op toch. Eens kijken wat je dan doet als er iemand een miljoen biedt voor je paard als je in de financiële paardenpoep zit.
gadverdamme, over kortzichtigheid gesproken. als jij werkelijk denkt dat mensen die hun paarden buiten laten en geen verzekering hebben het voor het geld doen, denk ik dat je lekker in je kortzichtige wereldje moet blijven hangen.
bah!
Lous schreef:Ja snap ff niet meer waar het over gaat
Lous schreef:Moet ik het hele topic weer doorspitten :/
Monica_86 schreef:Goh dat GOLDEN POWER is echt goed spulben opeens helemaal wakker
Lous schreef:Monica_86 schreef:Goh dat GOLDEN POWER is echt goed spulben opeens helemaal wakker
Lekker, ga zo ook maar eens halen. Maar dan van de Euroshopper.