Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Skippy, wat zonde eigenlijk dat jij niet start, terwijl het wel klinkt alsof Doortje echt wel wat kan zeg maar.
Skippy, dubbele longe lijkt mij erg lastig. Wat een gedoe met al die touwen. Fijn dat je het nu onder de knie hebt!
wendy1987 schreef:Ja, deze manier van longeren werkt heel fijn idd voor ons ook!
Wel echt tof dat Doortje het zo goed doet hoor! Iets om trots op te zijn!!![]()
Mijn doel is Z dressuur. Liefst officieel, maar iig sowieso gewoon de oefeningen. De basis gaat wel redelijk, maar zijgangen zijn drama vind Kayenne
PeerAppel schreef:Als je nu kijkt staat er dat hij leverbaar is op 11 juni. Dus ik hoop voor je dat dat de laatste batch was ofzo! Ik wil de olive ook, maar ik kan nu dus niet anders dan even wachten tot september. Ik ben echt een blauw liefhebber, maar olive staat echt prachtig op Haflingers en is wel een beetje stoer, dus die wil ik absoluut ook. Navy is altijd handig en teal is de kleur van mijn endurance hoofdstel, dus die kan dan ook voor wedstrijden later.
Fijn dat ze niet zo hoog bokt, Lenexa! Mijn vorige bijrijdpony bokte ook als ze niet wilde, maar dat kon best serieus worden. Leuk op buitenrit zondag!
Skippy, ben benieuwd naar de olijfkleurige pad! Lekker showen!