[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:45

IEdereen zich netjes ingehouden zie ik met inkopen :)

Joopie das wel gezellig :) Ik ga eens even kijken of dat gaat lukken qua planning en dan hoor je zsm van mij :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:12

En peelie hoe is je les gegaan?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:52

Whaaa wat is het rustig hier...

Ik neem morg me camera maar weer eens mee naar les :+ vooral de filmpjes vanmezelf vind ik erg leerzaam :P

ikke ook willen weten Peelie! :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:56

Hoop dat het dan een beetje weer is nathalie!
Ze voorspellen volgens mij weinig goeds!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:11

Het ging voor z'n eerste keer echt goed. Ja, ze was niet constand in haar aanleuning. Ja, ze was niet constand met haar tempo...

Maar er zaten heel goede stukjes tussen en dat voelde ik ook echt! dan droeg ze zich mooi. Liep ze ook mooi LDR. Ikke trots dus...

Ik merk wel dat ik vandaag gedressuurd heb. Ik het spierpijn bij mijn liezen van het in de spagaat zitten :P

Maar al met al lekker een half uurtje gereden :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:39

Mara heeft weer voor het eerst in tijden een deken op. Dat is lang geleden :P

Het begind zoooo koud te worden snachts. en ik wil die vacht toch nog een beetje in toom houden...

Wat een rust hier trouwens...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:41

joopiexx schreef:
Hoop dat het dan een beetje weer is nathalie!
Ze voorspellen volgens mij weinig goeds!

:? dat meen je niet ;( nouja k zal het zien..

Fijn dat het lekker ging peelie!! :D fijn gevoel geeft dat he :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:50

zekers... er zaten echt super ontspanne stukken tussen :D Lekker laag diep en rond. Geweldig :D

Dan kunnen we het over een poosje weer oppakken. Maar nu eerst weer aan de basis werken. Ik heb nieteens gegallopeerd vandaag :P En ik vond het nieteens erg :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 00:07

ik ga naar mijn bed, toetels.. :)

tot morgen. :D morgen naar mijn opa! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 09:41

goede moggel, niks gepraat vannacht? saai hoor...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:17

OOh gail wat leuk dat het zo lekker ging zeg!

Onze paardjes staan binnen. Ik was vanmorgen op stal want ik doe altijd zijn regenjasje aan, dus nu heb ik hem maar gelijk na het voeren in de bak gezwiept. Kon die daar even buiten spelen en ik mooi uitmesten.
Daarna lekker gepoetst en zn hooi gegeven. Ik vind het wel prima zo, ik heb er meer werk aan in de winter maar dat is ook wel weer leuk. Vanmiddag nog even rijden, en hopen dat de ergste plassen uit de bak zijn.

Vanavond gooi ik er ook een dikker dekentje op dan een fleece, en voor overdag kijk ik nog even wat wijsheid is.
In de stal is het nu rond 17 graden, wat nog wat warm is voor een 100 grams.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:20

Goeie morgen.
Ik was vanmorgen ook al op stal.. Het miezerde wat dus dacht ach dan kan ik best half uurtje rijden.. Omdat ik gister ook gereden heb was dat wel ff lekker. Nou ik had net goed en wel het zadel er op liggen, ja hoor toen begon het.. Toch ff bikkel geweest en iets van kwartiertje gereden.. Beetje wijken 2keer links om draven en 2keer rechtsom. nou toen waren me benen al ijsklotjes dus vond het wel weer goed.. ze zouden binnenbakken moet verplichten :P

Athosja staat helemaal bloot buiten :P Ik had er graag iig een regenjas op gegooit maar dat willen ze liever niet..

Straks naar Groningen met me collega's.. we zouden een puzzeltocht gaan doen.. maar ben bang dat dat letterlijk en figuurlijk in het water gaat vallen..

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:54

@Peelie: Fijn dat het zo goed ging! Spierpijn is een goed teken zeg ik altijd maar!

@Nathalie: Maggy is ook bloot, maar staat 's winters niet op stal .;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:59

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 12:42

Zo het gaat hier nu echt goed tekeer zeg!
En ik wilde nog wel rijden straks!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 13:01

hier is het droog hoor...

Ik zit de cross van boekelo te kijken, maar je ziet meer mensen dan paard :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 16:08

joopiexx schreef:
OOh gail wat leuk dat het zo lekker ging zeg!

Onze paardjes staan binnen. Ik was vanmorgen op stal want ik doe altijd zijn regenjasje aan, dus nu heb ik hem maar gelijk na het voeren in de bak gezwiept. Kon die daar even buiten spelen en ik mooi uitmesten.
Daarna lekker gepoetst en zn hooi gegeven. Ik vind het wel prima zo, ik heb er meer werk aan in de winter maar dat is ook wel weer leuk. Vanmiddag nog even rijden, en hopen dat de ergste plassen uit de bak zijn.

Vanavond gooi ik er ook een dikker dekentje op dan een fleece, en voor overdag kijk ik nog even wat wijsheid is.
In de stal is het nu rond 17 graden, wat nog wat warm is voor een 100 grams.

Dat is vervelend! Je kan dus nooit een dag overslaan? En ze worden er ook helemaal niet buiten gezet?

Ik betaal mss wel veel voor mn stal maar ik hoef helemaal niks zelf te doen. Mijn vorige stallen waren allemaal zelf doe stallen maar dat zou ik nu niet meer willen.

@peelie: op welk net is dat?

@nathalie: lekker he zo'n stortbui :D Hier heeft het ook behoorlijk geregend maar het is nu droog.

Peelie schreef:
Mara heeft weer voor het eerst in tijden een deken op. Dat is lang geleden :P

Het begind zoooo koud te worden snachts. en ik wil die vacht toch nog een beetje in toom houden...

Wat een rust hier trouwens...

Het word inderdaad kouder. Maar ik dacht dat je mara geen deken op wilde doen deze winter?

Wilde net naar de les maar ben niet gegaan |( Moest voor het eerst in mijn uppie (normaal gaat vriend mee), maar ik had al een poos niet meer gereden en ze was superdruk. Er was 1 of andere weg afgesloten waardoor alle autos over die weg gaan waar ik ook over moet. Het was niet normaal zo druk! Ankie werd steeds drukker en ben halverwege omgedraaid, ik vond het gewoon te gevaarlijk met al die autos. Heb de les afgezegd en ben in de bak gaan rijden. Dat ging gelukkig wel supergoed, heb denk ik wel een uur gereden. Ze was lekker voor mijn been.

Ik weet nu alleen niet of ik die les alsnog moet betalen. Ik heb 10 min. voor de les afgezegd. Hoe doen jullie dat met privelessen?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 16:16

moyra schreef:
ik vind hypoplaza fijner dan divoza zoetermeer.
Vind dat echt een super slordige en sfeerloze zaak!

Ik ben nog nooit bij de hypoplaza geweest, is het een leuke winkel? Groter dan divoza?

Wat je over divoza zegt kan ik wel inkomen. Bij de divoza in zoetermeer werken allemaal van die 18 jarige huppeltutjes. Als je binnenkomt zeggen ze niks en gaan gewoon een beetje met elkaar kletsen en over klanten roddelen }:0 . Maar de divoza in leek bijv vind ik al een veel betere winkel.

Ik ga btw niet naar tentenkamp want ik moet eerst maar weer eens uitbetaald krijgen :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 18:28

Wat praten jullie veel zeg! O:)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 18:37

Hinke ik wil ook geen dagen overslaan. En als ik al niet ga dan gaat er altijd iemand anders.
Bij wordt alleen gevoerd en in de zomer buitengezet. Winterdag doe je dit zelf, maar t maakt mij niet uit vind ik allang best.
Ik woon 3x rollen bij stal vandaan dus zit er zo!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 19:42

Hinke, was op inet...

En ik ga Mara wel degenlijk een denken op doen. Ik had alleen verwacht dat het niet nodig zou zijn voor dat ze geschoren zou worden.. dus toch maar wel.

Pff, vandaag Mara hoeven gedaan, maar er is een ongelukje gebeurt. ik heb mijn duim gefijld ipv mara's hoef :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 19:49

erg gevijld of valt het mee?
Klinkt wel pijnlijk en mijn duim gaat er spontaan van kriebelen haha!
Wenner heeft nu ook een deken op, morgen ga ik wel wisselen want overdag is het in de stal met een klein zonnetje zo al 15 graden!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:00

LV
Afbeelding
De hoef die niet helemaal wil.

LA
Afbeelding
Mooie dikke hoefwand naar mijn mening

RV
Afbeelding
Deze ziet er beter uit dan links voor. De want is hier wat dikker en de hoef ik ook wat steviger dan links.
RA
Afbeelding
Uit een beetje een raar perspectief...

Totaal
Afbeelding

En het ongelukje.. Oops, zie hier de rede om handschoenen te dragen,,,
Afbeelding
het is nan gaat plakken als ik er wat op doe plijster oid. het is tot aan de vetbultjes aan toe, maar het resultaat van de hoeven mag er zijn, niet?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:15

phoe dat je dat durf hoefjes zelf doen. Ik ben een muts wat hoefven betreft. Ik vijl alleen als er een stukje afbreekt wat ik dan eerst met een tang er afhaal als dat nodig is en vijl dan dat er geen scherpe rand achter blijft, meer niet.

Snowworld - Landgraaf viel erg tegen, niet zo veel bezoekers voor de winteropening en de kids die er waren durfde niet op de foto met Kenzo, ze vonden hem eng. Op een paar na.
Na al goed een uur in de file op de heenrit gestaan te hebben kwamen we rond half 2 aan en rond kwart voor 4 mochten we weer gaan. Dit was een eenmalige actie, dit doen we nooit meer. Kenzo vond het opzich wel leuk, hij werd door meerdere volwassen aangehaald en dan is hij super tevreden, maar op de terugrit wist hij niet meer hoe hij moest gaan zitten of liggen in de auto. Mijn man en de hond liggen nu uitgeteld op de bank, hahaha en ook ik zelf ben zo goed als uitgeteld. Dus ik ga ook even bank hangen.

Morgen weer naar me meisjes, heb ze 2 dagen niet gezien.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:17

ik fijl alleen maar hoor. ik snij, knip, bekap verder niks...