Gail, sorry ik kan je filmpje niet goed zien.
Rijden ging super

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Sanne schreef:Halooo allemaal!
Ff hier een link, is een Haflingerforum, natuurlijk altijd leuk!Nu nog heel klein, 20 leden ofzo, maar als we nou allemaal lid worden...
*Klik* voor het Haflingerforum!
ArlandoO schreef:Hallo![]()
Ik had even een vraagje, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Stalgenootje belde net op dat Arlando verse mest op aan het eten was van een ander paard.
Ze zei dat het vitaminegebrek is en dat ik dan elke dag een boterham met appelstroop moest geven...
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
En weten jullie hier iets voor wat ik bijv elke dag door zijn voer kan doen wat zijn vitamine op peil houdt?
Ik ben niet zo snel van de poedertjes ofzo, maar zou iets van lijnzaadolie o.i.d. helpen?
Overigens krijgt hij als hij 24/7 op het land gaat Pavokoeken, is dat dan wel voldoende?
Momenteel staat hij de halve dag buiten en krijgt hij dan dus gras, op stal krijgt hij dan als ik hem binnenzet een volle ruif hooi en een schep muesli.
Alvast bedankt
Nathalie83 schreef:Ze waren om 4u wezen kijken.. en niks te zien of te merken.. en om 6u gingen ze weer en toen stond deze man al te wiebelen in de stal.. maar hij was er zeker nog niet lang want hij had nog helemaal natte krulletjes vacht en viel af en toe nog om.. Heb het dan niet kunnen zien maar ben wel super blij
ArlandoO schreef:Hallo![]()
Ik had even een vraagje, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Stalgenootje belde net op dat Arlando verse mest op aan het eten was van een ander paard.
Ze zei dat het vitaminegebrek is en dat ik dan elke dag een boterham met appelstroop moest geven...
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
En weten jullie hier iets voor wat ik bijv elke dag door zijn voer kan doen wat zijn vitamine op peil houdt?
Ik ben niet zo snel van de poedertjes ofzo, maar zou iets van lijnzaadolie o.i.d. helpen?
Overigens krijgt hij als hij 24/7 op het land gaat Pavokoeken, is dat dan wel voldoende?
Momenteel staat hij de halve dag buiten en krijgt hij dan dus gras, op stal krijgt hij dan als ik hem binnenzet een volle ruif hooi en een schep muesli.
Alvast bedankt
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:Ze waren om 4u wezen kijken.. en niks te zien of te merken.. en om 6u gingen ze weer en toen stond deze man al te wiebelen in de stal.. maar hij was er zeker nog niet lang want hij had nog helemaal natte krulletjes vacht en viel af en toe nog om.. Heb het dan niet kunnen zien maar ben wel super blij
Oh dus er was helemaal niemand bij? Wel fijn dat het goed is gegaan allemaalHet is wel echt een schatje. Wat heeft de eigenaar voor plannen met hem?