Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HAFxGEK schreef:alleen de link staat er niet helemaal op

xLariss schreef:Wij hebben zo'n enge pastor, hij komt uit brazilië.
Gaat ie de hele mis in die taal praten en zingen.
OERIEE, OERIEE, OERIEE, ORAAA, OERIE, ORIE, OERIE, OERAAAAAAAAAAAAAAA. PAM, PAM, PAM, PAM, PAM, PAMPARA, PAM,PAM.
Zo'n orginele songtekst
[ Normaal komt ze er NOOIT ! ] en dan zegt ze van jaaa ze wou de hele tijd crossen en dit en dat, ik dacht bij mezelf yeshh sure
... en nu komt er dus weer een vakantie aan.. waar zei dus weer op de pony's let en alles.. 
Anseltje schreef:ik duhurf niet
het is immers jou pennypony!
Naomi_Haffie schreef:in de vakantie's gaan eigenaren van haff, altijd op vakantie met de kinderen [ wintersport ] in die tijd let *Jody altijd op de dieren en die moet de paarden enzo doen.. vorige vakantie [ de zomervakantie doet ze niet gelukkig ! ] was zij er ook, en dan rijd zij haffie ook[ Normaal komt ze er NOOIT ! ] en dan zegt ze van jaaa ze wou de hele tijd crossen en dit en dat, ik dacht bij mezelf yeshh sure
![]()
nou , toen was mirra een keer gek geworden [ buiten in de bak ] zij naar binnen gedaan want ze was echt vet druk [ denk dat ze iets van 16 ,17 is.. ? ] maar toen op een geven moment, belde rineke op naar me moeder.. dat *jody het niet fijn vond als wij er waren en blabla.. nou en toen mochten we dus die hele vakantie niet meer komen... en nu komt er dus weer een vakantie aan.. waar zei dus weer op de pony's let en alles..
maar éigenaresse.. die heeft tegen ons gezegt, ja ik zal eens goed met *Jody praten, of jullie haffie gewoon kunnen blijven doen, want jullie gaan harstikke goed met elkaar [ haffie , en ik. ] maar ze vreest dat >>>>>>>linda<<<<<<< gewoon née zeg..
vind het gewoon vet kút , mischien denken jullie ach das niet zo'n probleem maar ik vind het gewoon echt niet leuk,
* jody is dus schuilnaam![]()

TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:ik duhurf niet
DOE DOE DOE!
Of ik geef je een hengst en dan móét je wel.
..
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Wij hebben zo'n enge pastor, hij komt uit brazilië.
Gaat ie de hele mis in die taal praten en zingen.
OERIEE, OERIEE, OERIEE, ORAAA, OERIE, ORIE, OERIE, OERAAAAAAAAAAAAAAA. PAM, PAM, PAM, PAM, PAM, PAMPARA, PAM,PAM.
Zo'n orginele songtekst
Oraal?

hoop ook dat ze t begrijpt en dat ik dus wel gewoon kan gaan. 
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:
DOE DOE DOE!
Of ik geef je een hengst en dan móét je wel.
Wel een dressuurhengst graag, niet al te pittig.. want da's vianne al goed zat!

lotteluvah schreef:bijna door de roze kaarten heen
Dan maar over op andere

xLariss schreef:TjelleBieb schreef:
Oraal?
Oraal?
Is dat zo iets als Anaal ofso?

Anseltje schreef:xLariss schreef:Omdat pallie gister zo als een debiel heeft lopen rennen, wou ze vandaag dr stal niet meer uit.
Zo zielig, met van die stijve pootjes hobbelde ze het land in. (zag dr toch wel een beetje grappig uit)
Ben maar met dr gaan wandelen vandaag, arme pony.
aahh
gaat nu wel weer beter met dR?

), dat zie ik want ze heeft gewoon spierpijn
.TjelleBieb schreef:xLariss schreef:
Oraal?
Is dat zo iets als Anaal ofso?
Nee Laris, Oraal betekend in het Frans: In je neus peuteren.
xLariss schreef:TjelleBieb schreef:
Nee Laris, Oraal betekend in het Frans: In je neus peuteren.
Oo, dan moet ik voortaan maar wat beter opletten bij frans