Ik werk trouwens op mijn huidige stal dus ik betaal maar voor 2 paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ach de tijd zal het uitwijzen he 
JastieHorse schreef:Bedankt!!
Ik zag dat jullie het over stallen hadden..ik sta op een stal waar ik 210 euro p.p. betaal en daar zit bij, 3 keer per dag kuil, stro, biks en buiten/binnen zetten. Mesten moet ik zelf doen. Ik heb een rijbak van 20 bij 60 met fijne bodem. Is helaas wel snel nat..maar gelukkig geen modderachtige zooi. Ik sta hier prima naar mijn zin ondanks de natte bak, de paarden krijgen goed ruwvoer en komen heel het jaar door buiten wat voor mij het belangrijkste is. Een stal met binnenbak is in deze regio toch wel rond de 300-400 euro. Mij te duur met 3 paarden
.
. Mijn (bijna, in april) 5 jarige haflinger ruin Aiden (V. Allacher). Aiden is al vanaf 6 maanden bij mij. Ik heb beide paarden zelf zadelmak gemaakt en doorgereden. Met Aiden ben ik nu lekker aan het trainen om te kunnen starten in de dressuur. Fiorano gaat volgende week mee naar eerste crossles en 16 maart de eerste oefencross. 

)
. 

)
.
. Maar de fokker heeft ons overgehaald het zo te laten.
.
Ik betaal 160 voor twee pony's dus zo'n 80 per pony. Prijs is incl buitenbak, binnenbak, springmateriaal en kuil. Je moet wel zelf mesten en buiten/binnen zetten maar die van mij staan 24/7 binnen, gebruik alleen hun stal om op te zadelen. Komt ook nog stro bij maar dat zijn twee baaltjes per maand omdat ze altijd buiten staan. Ideaal
10 minuutjes fietsen en de paarden hebben t er super! Mijn moeder zeurt vaak al dat ze dit duur vind maar ik ga haar dit maar eens laten lezen
Het is trouwens wel een biologische varkensboer die ook stallen verhuurt, dus t ruikt er verschrikkelijk naar varken, maar als dat t is
Vorig jaar had hij er 3 en hielp ik nog weleens met de fles geven, hahaha. Vervolgens was het altijd zo dat als ik kwam dat ik volledig afgelebberd werd.
.