[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:24

Hihi ja mooi he :+ En dankzij jou :+

Ben ook echt penny hoor, helemaal trots op zn manen :o
Moet er volgende keer eigenlijk roze strikjes in doen hahaha.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:28

Wie had het ookweer over verwaarloosde pony's? Whahaha die lach ik echt heeeel hard uit!! Wat zien ze er heerlijk goed uit zeg!! Ben je eigenlijk al begonnen met Daim beleren? Hoe loopt ie nou verder?

Wenner en Jul lekker in de koele stal, snap ik heel goed dat ze dat fijn vinden! is mij ook te warm op balkon :=

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:29

Lol @ roze strikjes :=

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:31

Maandag gaan we weer beginnen :) En hij loopt nog steeds tzelfde... Dus ben benieuwd..
En tnx trouwens :)

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:04

horsi lekker zwemmen ik ook vanavond met een veulen van een vriendin omdat Amor nog steeds niet helemaal lekker loop.
Amor kan niet altijd te diep want hij doet dan snorkelen in plaats van zijn hoofd boven water te houden.
Rare Donna maar wel leuk.
Kleren of geen kleren, laarzen of geen laarzien ik loop er zo in

Vrouwtje der laarzen lopen vol water maar we gaan nog dieper alleen geen foto van
Afbeelding

Vanavond lekker zwemmen met 2 veulies hihi.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:05

Leuke foto van amor

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:06

dank je

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:09

Ik heb morgen lekker een dagje vrij!
Omdat het lekker weer is en ik mn eindgesprek al gehad heb @ stage, mag ik een dagje vrij van mn stagebegeleider ahah!
Lekker van het zonnetje genieten en savonds met peepsie zwemmen.

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:09

geef je groot gelijk het is heerlijk weer

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:19

Nash zou t veel hengstengedag vertonen. Ik heb het hem echt nog NOOIT zien doen. Hij speeld met een shetje, en dan buiten ze zachtjes in elkaars neus. Dat is alles. Er staat 1 merrie. Maar ze heeft hem echt geaddopeerd als haar kind, niemand mag in de buurd komen van haar. Er staat sinds kort een ardenner merrie en dan beest is zo sloom en lomp als wat. Ik kan me voorstellen dat nash daar acheraan gaat, aangezien die makkelijk te pakken is en hij zo en ego boost krijgt endie merrie laer in rang komt te staan.

Er staat niet zwart op wit dat Nash daar tot zijn 4e mag blijven. Toendertijd heb ik dat wel aangedrongen bij mijn vader. Maar hij vond het niet nodig. We kennen die mensen nu al dik 4 jaar...
Ik baal er vreselijk van! Ik heb al tegen mijn ouders gezecht dat ze het er maar eens ove moeten hebben met de landeigenaar.
Het is namenlijk wel ruim kenbaar gemaakt toendertijd dat hij daar mocht blijven tot zijn 4e als hengst. Het is dus aan hun geweest er een merrie bij te zetten...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:27

Leuke foto Amor! :)

Gail, hm vervelend zo'n situatie. Jammer dat het niet zwart op wit staat.. Maar als hij geen hengstengedrag vertoont, alleen wat speelt, tja wat is er dan mis mee?

Les ging wel lekker, daarna even gekletst met mijn instructrice. Toen vertelde ik over aangepast sport dat je daar ook officiele wedstrijden kan rijden, en dat het mij hartstikke leuk leek om daar aan mee te doen. En vroeg wat ze er van vond, en of ik dat zou kunnen? Is ongeveer B-niveau gok ik, in elkgeval niet hoger waar je in begint. Ze vond het hartstikke leuk dat ik dat wilde doen en ze zei ik zou het gewoon doen. Ze zei: alles wat ik vraag op B-niveau doe je ook netjes. Dat vond ik zo'n groot compliment!! Echt ben zo blij! Dus binnenkort ga ik even kijken en aanvragen en gaan Madeira en ik ook van start

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:29

tjah... Ik wou het zelf wel zwart op wit, maar mijn vader vond het niet nodig... Dit is echt weer zo typiesch iets... word a en toe zo gestord van dit soord dingen.... bluhg...

muppetmayo

Hmmm raar Peelie!

Madeira wat gaaf dat jullie binnenkort dan toch gaan starten :)

suus_elviera

leuke fotos lekker diep al

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:31

muppetmayo schreef:
Hmmm raar Peelie!

Madeira wat gaaf dat jullie binnenkort dan toch gaan starten :)

Mijn vader vertrouwd af en toe gewoon te blind op mensne.
Ik zit er niet op te wachten dat Nash zo aar een opfok moet (wat eel duur is) waar hij de hele dag op stal staat tussen allenmaal jonge paarden. Nash heeft echt die stuuring nodig van volwassen paarden...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:31

Peelie schreef:
tjah... Ik wou het zelf wel zwart op wit, maar mijn vader vond het niet nodig... Dit is echt weer zo typiesch iets... word a en toe zo gestord van dit soord dingen.... bluhg...

Balen meid... pff lastig..

MM, ben er zo blij mee vind het hartstikke leuk! Zou vast veel leren ervan, en plezier hebben natuurlijk.

Sorry voor mijn blijheid haha :o

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:33

Pfff lastig hoor Peelie :(:)

En kan me echt super goed voorstellen dat je zo blij bent Madeira :) Is toch ook super gaaf :)
Ik weet niet hoe ver die wedstrijden zijn? Anders kom ik wel een keer kijken met fototoestel als je dat leukvind :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:40

muppetmayo schreef:
Pfff lastig hoor Peelie :(:)

En kan me echt super goed voorstellen dat je zo blij bent Madeira :) Is toch ook super gaaf :)
Ik weet niet hoe ver die wedstrijden zijn? Anders kom ik wel een keer kijken met fototoestel als je dat leukvind :)

Dat zou ik echt gaaf vinden :D

Ik weet niet, volgens mij kun je dat zelf inplannen maar ik zou proberen zoveel mogelijk in Flevoland omdat ik afhankelijk ben van andere voor vervoer...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:44

Hihi ok.
Ja heb geen idee hoe dat werkt met de aangepaste wedstrijden, of dat door heel t land is ofzo?
Maar dan kom ik wel een keertje jouw kant oprijden.
Ben niet super goed hoor met foto's maken!
(die van de vorige pagina zijn van mobiel, dus zo slecht worden ze niet hoor hihi)

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:15

Zooo wat heb ik een boel pagina's om bij te lezen ;)
Hoop dat ik er nog tijd voor vindt!

Maar ben jullie niet vergeten hoor :) Hele drukke week gehad en ga een weekend weg, dus vanavond de hond wegbrengen en nu maar eens mn tas inpakken :D

En ff egopost: heb van de week voor het eerst gegalopeerd met Katja! T was niet helemaal de bedoeling, ze schrok namelijk ergens van, maar toen ze daardoor toch gallopeerde heb ik haar mooi door laten gaan tot ik dr zelf terugnam.. Was wel ff spannend hoor ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:34

Ik moet half 7 de paarden binnen halen en daarna rond 7 uur nog de bolle longeren. En daarna moet ik tot laat door om mijn LLB portfolio af te krijgen voor morgen anders kan ik hem pas inleveren volgend schooljaar voor herkansing:(

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:20

Paulien; Wat leuk, ben benieuwd en houd ons op de hoogte mocht je van start gaan!!
Gail; Jeetje wat balen zeg, nouja voor volgende keer een contractje maken idd, en nu hopen dat jullie er uit gaan komen.
Muppetmayo; Wij hebben de manen van mn vz pony geknipt van de week, ze raakte telkens in klit omdat ze gewoon zo lang niet gekamt waren. Dus die heeft nu korte maantjes, staat haar wel hoor maar ik zou liever zo'n pennybos zien als kebab heeft! Hij heeft alles wat een shet hebben moet zeg maar haha!
Ik houd absoluut niet van grote paarden, die haffies vind ik heerlijk en alles wat daaronder zit zeg maar ook.. De rest heb ik niet zo wat mee, dus ik ben officieel penny gebleven.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:26

Tjah, dan zecht mijn vader weer, oh... is niet nodig... Probleem is dat het hier gewoon heeeeel erg lastig is een plekje te vinden voor hengsten... Ik kan mara we op 'de pil' zetten en dan kan Nash er gewoon bij, maar de kans dat hij weer gaat drinken is zo groot, en daar zit ik ook weer niet op te wachten...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:33

Ja zou hij dat nog weer gaan doen?
Het is denk even overwegen wat de meeste voordelen heeft.
Ach en die man had toch ook wel moeten weten hoe het werkt met een hengstveulen erbij, dan wordt er gespeeld en dan hij had geen ja moeten zeggen als hij er een merrie bij had willen zetten.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:42

tjah ik snap het wat dat betreft zelf ook niet... Die mensen weten dat er een hengstje staat... Ze er dan niet een merrie bij en ga daarna tegen mij zeggen dat hij weg moet... Dat is gewoon onzin...
Maarja ik kan er niks aan doen... Ik moet eerst even afwachten wat mijn pa er mee gaat doen... Ondertussen ga ik de hengstenhouder bellen, vragen waar zij haar hengstenveulen heeft staan en of Nash daar misschien bij kan... Ze wil haar veulen ook hengst houden...