Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toen was het "oh, kan niet wachten tot ik op "grote" school zit!" En nu: "Zat ik nog maar op de basisschool!" 

Jasia schreef:Ja Dorien, ik ook!Toen was het "oh, kan niet wachten tot ik op "grote" school zit!" En nu: "Zat ik nog maar op de basisschool!"
Goede beschrijving Anne
Hmm Moon, heeeel veel succes!

We hadden af en toe wel wat onenigheid maar als het er op aan kwam waren we er voor elkaar! Ik was beter bevriend met de jongens als met de meisjes, gewoon omdat je daar goe dmee kon praten
Dat was ook helemaal niet raar 

dlientjuh schreef:nog 84 paginas
die gaan we in het weekend vollulen he meiden
Monica_86 schreef:haha vroeger, toen het gras nog groen was en het ****** nog vies
Jasia schreef:Haha, ja..
Op de basisschool had ik echt een superleuke klasWe hadden af en toe wel wat onenigheid maar als het er op aan kwam waren we er voor elkaar! Ik was beter bevriend met de jongens als met de meisjes, gewoon omdat je daar goe dmee kon praten
Nu heb ik een K****T klas.. Ze vinden altijd wel iets om mee te schelden..
Eerst had ik een bril: Stomme bril, rare brilsmurf, brillioot.. Toen kreeg ik lenzen: Huh waar is je bril nou? Moet je je bril niet op?
Allemaal van dat soort dingen
En als je nog maar naar een jongen KIJKT dan ben je al verliefd zogenaamd..
En het zijn echt van die groepjes.. En eerlijkgezegd hoef ik nergens bij te horen

ik dacht dat je óns als schoolkids bedoelden moonii
Haha..dlientjuh schreef:Jasia schreef:Haha, ja..
Op de basisschool had ik echt een superleuke klasWe hadden af en toe wel wat onenigheid maar als het er op aan kwam waren we er voor elkaar! Ik was beter bevriend met de jongens als met de meisjes, gewoon omdat je daar goe dmee kon praten
Nu heb ik een K****T klas.. Ze vinden altijd wel iets om mee te schelden..
Eerst had ik een bril: Stomme bril, rare brilsmurf, brillioot.. Toen kreeg ik lenzen: Huh waar is je bril nou? Moet je je bril niet op?
Allemaal van dat soort dingen
En als je nog maar naar een jongen KIJKT dan ben je al verliefd zogenaamd..
En het zijn echt van die groepjes.. En eerlijkgezegd hoef ik nergens bij te horen
volgens mij hebben we veel van elkaar weg
ik denk er precies hetzelfde over als jij... ik hoor niet bij de populaire ofzo.. en ik ben niet knap volgens die mensen... maar als ik naar mezelf kijk ben ik echt blij dat ik dit uiterlijk heb en voel me soms zelfs knapper dan de populaire meiden
Zijn ja.. nerds dus.. Maar ze zijn zó arrogant en denken dat ze alles zijn..
Have fun met je leerwerk 
En m'n batterij van de laptop is op

SmeeJ schreef:
.. maar je komt de laatste tijd best weinig
Anseltje schreef:en nu ben ik er vndoor, moet nog leren..
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:en nu ben ik er vndoor, moet nog leren..
pffffffffffffff ik ben ook bezig