Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Om sommige plaatsen is het maar ong een halve meter diep. Heb er vorig jaar gestaan, was echt raar.
Lous schreef:De dieptes zijn verschillend. In 2003 is er een bootje omgekieperd. Ze zaten vast met zijn tweeen waardoor ze elkaar omhoog duwden. Dat was in september van dat jaar, toen is hij tot het eind van het seizoen dichtgeweest.
Lous schreef:Ja gebeurde midden op de dag.
Lous schreef:Nee helemaal niks. Alleen erg geschrokken. En schade aan spullen natuurlijk.
Lous schreef:Ja das waar. Maar daar heb je een noodknop voor. Dan ligt heel het water stil. Maar verder dan waterschade hadden ze niks gelukkig.
Lous schreef:Ja zomers altijd, elk jaar. Leuk hoor. Aleen dat water is echt mega-smerig. Stinkt naar zwavel. maar het is altijd weer veel lol, dus dat neem je voor lief. En na de oefening een nabespreking in de brandweerkazerne onder het genot van een gratis drankje![]()
Lous schreef:Ja, alleen zijn die mensen dan collega's. Wij mogen dan ook een stuk in de baan meedrijven en van de ne naar de andere kant door het wilde water.
Lous schreef:Vorig jaar voor het eerst gedaan, echt heel tof.

en op me fris gewassen hoeslaken
OAT MORN suusiejj schreef:Weltrusten alvast![]()
ik ga onder me nieuwe dekbed overtreken op me fris gewassen hoeslaken
![]()
![]()
![]()
OAT MORN
Lous schreef:Je kunt niet overal staan en onder water liggen balken, daar moet je wel voor uitkijken. Vorig jaar waarschuwden we elkaar.
Ik :BALK!! Vriendin: Wa...AUW!!

suusiejj schreef:Weltrusten alvast![]()
ik ga onder me nieuwe dekbed overtreken op me fris gewassen hoeslaken
![]()
![]()
![]()
OAT MORN
Lous schreef:Komt mooi uit wilde ook net zo gaan.
Dus ga nu maar. Welterusten allemaal!!!!!!!![]()
![]()
Tot morgen!!