Moet ik echt daar in, maar dan krijg ik natte voeten baas!

Oke, omdat je zo aandringt

Moet ik nog verder dat koude water in

Verder dan dit ga ik echt niet hoor, ook niet voor een snoepje

En stiekum vind ik het toch wel leuk zo spelen met water
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Madeira gaat nooit alleen het water in hahaha
ik heb haar wel verder gekregen dan andere mensen hier (ik weet niet of ze bij Naomi ver het water in is geweest?) maar ja krijg haar tot de rand
wie weet, als we vaak er heen gaan en ik zelf eerst het water in ga??? Lijkt me wel gaaf
maar ja, gewoon lekker vaak heen gaan, wie weet doet ze het dan wel is vanzelf. Ga niets dwingen, vind gewoon dat dit iets voor de plezier is zeg maar. 

Madeira_ schreef:Jolanda, ik weet nog in de zomer gingen 2 andere paarden het water in maar Madeira echt niet haha niet eens een beetje ofzo, nee helemaal niet gewoon bleef keurig bij de rand stilstaanmaar ja, gewoon lekker vaak heen gaan, wie weet doet ze het dan wel is vanzelf. Ga niets dwingen, vind gewoon dat dit iets voor de plezier is zeg maar.

ik deed vroeger zwemmen op de manege (zie profiel) dat was ook altijd erg leuk!! Sinds ik daar weg ben eigenlijk nooit meer gedaan..
hij is echt gewoon nog nieuw!! 
duik dus zo lekker me bedje in.. 
dat ging de sloot in 
Nathalie83 schreef:Ff snel bijgelezen.. Ben echt stuk.. Wat een drukte weer..
Gaaf donna in het waterik deed vroeger zwemmen op de manege (zie profiel) dat was ook altijd erg leuk!! Sinds ik daar weg ben eigenlijk nooit meer gedaan..
Hinke, heb deze van een bokker overgenomen;
Heb hem inmiddels hierhij is echt gewoon nog nieuw!!
Uhh verder weet ik niet meer.. sorry..
Morgen intocht.. wordt dus helemaal drukke boelduik dus zo lekker me bedje in..
WIl het van de zomer met ankie ook proberen, in de zee. Ze is niet bang voor water, maar ik durf te wedden dat ze er toch niet in wil

Maar sommige Hafs houden gewoon niet van water denk ik..

Kon alleen het huis niet in dus alweer een uur minder..
Maarja,nu even bijkomen en lekker buiten zitten!
heb er vertrouwen in dat ie stevig bijft liggen
(kan zaterag pas uitproberen) En idd beugels zijn puur voor ondersteuning, niet om druk op te zetten, maar als Arash dan plotselinge beweging maakt, lig ik er tenminste niet meteen af
is ook de bedoeling dat zodra ik het beetje in de vingers heb ze eraf gaan. maar eerst maar ff oefenen met zit 
lekker hoor 

Helemaal nieuwsgierig, maar hij vond t ookwel eng hihi. Baby geitje ook. Uiteindelijk durfte babygeit dichterbij te komen. Daims schrikt, en maakt echt zo'n sprongetje
Vervolgens wel heel nieuwsgierig blijven staan kijken. Geitje dichterbij, hij weer sprongetje. Totdat ze neus aan neus stonden, zo schattig! Toen blies Daims met zn neus, en vloog geitje er vandoor.