[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:51

Hallo meiden!

Ik zal een aantal dagen/weken niet veel antwoorden op bokt. Ik vertel later wel waarom! Sorry!!

:wave: xxx

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:00

Hee allemaal :D!

Volgens mij had ik me hier al voorgesteld tenzij het op een ander forum was, ik was het ineens kwijt.
Als dit het verkeerde is, mijn excuus dan en voor de zekerheid stel ik me toch even voor !

Mijn naam is Robin, en ik ben een meisje van 15 jaar, en ik heb een super lieve merrie Haflinger, ze heet Marieke, is twee dagen voor mij jarig en is nu 5 jaartjes jong !

Voor de liefhebbers die misschien willen kijken ?
: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1094666&p=46685375#p46685375

Liefs,
Robin & Marieke

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:08

Ben benieuwt naar de foto's wildgirl?
Tot snel stravero :wave:
Welkom Mlover!

Vanavond ga ik weer is een avondje uit is al weer een aantal weekjes geleden hoop dat het een beetje gezelli word en anders ben ik zo weer thuis hahahaa

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:48

bianca is vandaag gescant en is hengstig nouw word ze morgen ge insemineerd door stekato :p
rijden ging echt goed morgen met bianca buiten rijden
helaas gaat het met me eigelichaam een beetje raar als ik wakker word dan word ik buizelig misselijk en zweten en alles
dus van de week even bij de dokter langs wat dit is niet fijn...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:02

Bij deze een filmpje, de foto's komen eraan ;)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:14

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:19

Mooie foto's en mooie paarden zeg!

Vanmorgen moest ik werken, daarna weer even bij Eef geweest (wie weet er trouwens nog een andere leuke naam, eef vind ik echt niet klinken) en mijn zusje heeft hem lekker gereden ging super, en daarna nog even lekker over de weg uitgestapt! en vanavond moest ik weer werken, en zo belandde ik weer achter de pc.......

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:20

Heb vanmorgen eindelijk tijd gehad om haar staart eens te wassen was echt wel nodig
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
mooi bescheiden buikje heeft ze hé , ze is vandaag 305 dagen drachtig

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:05

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:06

Stravero schreef:
Hallo meiden!

Ik zal een aantal dagen/weken niet veel antwoorden op bokt. Ik vertel later wel waarom! Sorry!!

:wave: xxx

en bedankt maar weer! :+

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:34

Ik heb vandaag ook hengsten gekeken.. Alleen ander ras.. met iets meer haar :P was echt stukje hemel op aarde voor mij :+ klein voorproefje :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tinker hengsten in Ermelo :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:48

Whaaa Nathalie! Wat een manen! Waarom worden haflingers niet gefokt op zulk behang!!

Ik zit net te kijken naar de stalcamera:

Afbeelding

Als ze het vannacht niet doet weet ik het ook niet meer! (jammer genoeg kan ik niet blijven kijken, ik moet morgen om 6 uur mn bed uit en moet ik nu echt naar bed toe :+ )

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 01:24

Ja was het maar waar.. Ik heb echt een zwak voor Tinkers.. Ben echt al zolang als ik me kan herineren verliefd op dat ras..

kan je cam link nogsteeds niet zien... Die vriend van me is niet online geweest dus explorer klapt er nogsteeds uit... Hou je ons wel op de hoogte??!!

Ik volg nu deze shetter http://www.marestare.com/cam.php?alias=nikitadz die was gister middag al aan het kegelen..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 01:27

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 06:05

Nathalie83 schreef:
Ja was het maar waar.. Ik heb echt een zwak voor Tinkers.. Ben echt al zolang als ik me kan herineren verliefd op dat ras..

kan je cam link nogsteeds niet zien... Die vriend van me is niet online geweest dus explorer klapt er nogsteeds uit... Hou je ons wel op de hoogte??!!

Ik volg nu deze shetter http://www.marestare.com/cam.php?alias=nikitadz die was gister middag al aan het kegelen..

Gek! Ik zou niet weten wat het probleem is.

Ik ben wakker :D Geen veulen -O- Maar dat betekent dat hij vannacht komt! Hopelijk ;)

Ik heb precies 4,5 uur wakker gelegen en een half uur geslapen :P Dat wordt wat vandaag.

@nathalie: ik ga vanavond ff die foto's bekijken :D

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:11

Hee allemaal !
Ik had laatst een Topic geplaatst van mij en mijn pony aan het rijden.
Nu krijg ik ineens allemaal commentaar dat mijn pony haar hoofd aan haar hals geplakt zit :(.
Jullie weten denk ik toch wat meer over Haflingers en hoe sommige lopen, dus ik dacht misschien weten zij er iets over ..
Maar ik vind dat niet zo, tenminste mijn instructrise zegt er nooit wat over.
We zijn nu volop bezig met mijn handen stil te houden, vooral mijn rechterhand, die moet ik soms dan ook dicht tegen mijn zei aan houden en zo kan ik voelen hoe ver ik hem soms naar voor wil plaatsen, ik heb mezelf dan ook door iemand anders een verkeerde ophouding aangeleerd.
Maar nu wil ik dus weten of ik écht zo beroerd rij =[ ..
Ik zit er nu echt heel erg mee, en steeds na m'n les voel ik me rot over m'n handen.
Sporen die moest ik om voor m'n hulpen, en met mijn hakken laag houden ben ik ook bezig.
Soms lijkt het zo of ik streng ben met mijn handen, maar dat is niet zo.
Maar vinden jullie dan ook dat ik raar rijd ofzo, of dat mijn pony niet goed nagevelijk loopt omdat ze een lange rug heeft en dus meer naar benenden moet =[?

Ik weet :
*handen lager, hakken uitdrukken, rechterhand bij me houden, meer naar voor kijken, en ik hoorde dat ik soms naar voor val.
Vast bedankt !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:55

Mystique, lekker weer is het, dus super dat je haar hebt gewassen! Ziet er weer lekker schoon uit :D En 305 dagen drachtig? Ze heeft zeker een bescheiden buik! :)

Naomi, ik denk gelijk aan bloedarmoede, zou zeker maar even langs de dokter gaan. Balen dat het zo gaat. Sterkte :(:)

Stravero, ik spreek je vast nog wel op msn. Vind het jammer dat je even weg gaat! Maar het zou wel een goede reden hebben. :)

Spannend! Ben benieuwd wanneer jullie veulens komen!! :)
Mijn nicht verwacht ook elk moment een veulentje (maar het gaat hier dan wel over een KWPN'er geloof ik) :)

MLover, sorry meid. Ik kan je niet helpen. Ik vind je haflinger er wel gaaf uitzien! Ze oogt groot! :D
Mijn haflinger heeft namelijk ook totaal geen problemen met aan de teugel lopen, ik hoef er eigenlijk niets voor te doen (behalve lekker ontspannen zitten en rijden) :)

Nathalie83, ik ben zelfs nog bij tinkers wezen kijken (wist niet wat ik wilde, tinker of haflinger?) Maar ja toen kwam Madeira op mijn pad hihi :P en die kon ik niet laten staan!! :+:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:40

ik heb altijd al een voorliefde gehad voor Tinkers.. Als ik mocht kiezen tussen een haf en een tink, wordt het zeker een tink.. Tenzij Nora te koop komt te staan :+

Heb eindelijk me haster binnen gekregen. dus zo ff Nora checken en nieuw hastertje omdoen :D heb gister op de Hengstenshow eindelijk me Cowboy Magic weten te bemachtigen dus meteen ff haar manen doen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:54

Ik zie allenmaal mooie haflingers en tinkerhengsten voorbij komen :o

Of ik heb het gemist maar waarom komt stravero niet meer langs?

Silfie35 mooie wagen! DOEN!! (ander koop ik hem) :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:02

MLover schreef:
Hee allemaal !
Ik had laatst een Topic geplaatst van mij en mijn pony aan het rijden.
Nu krijg ik ineens allemaal commentaar dat mijn pony haar hoofd aan haar hals geplakt zit :(.
Jullie weten denk ik toch wat meer over Haflingers en hoe sommige lopen, dus ik dacht misschien weten zij er iets over ..
Maar ik vind dat niet zo, tenminste mijn instructrise zegt er nooit wat over.
We zijn nu volop bezig met mijn handen stil te houden, vooral mijn rechterhand, die moet ik soms dan ook dicht tegen mijn zei aan houden en zo kan ik voelen hoe ver ik hem soms naar voor wil plaatsen, ik heb mezelf dan ook door iemand anders een verkeerde ophouding aangeleerd.
Maar nu wil ik dus weten of ik écht zo beroerd rij =[ ..
Ik zit er nu echt heel erg mee, en steeds na m'n les voel ik me rot over m'n handen.
Sporen die moest ik om voor m'n hulpen, en met mijn hakken laag houden ben ik ook bezig.
Soms lijkt het zo of ik streng ben met mijn handen, maar dat is niet zo.
Maar vinden jullie dan ook dat ik raar rijd ofzo, of dat mijn pony niet goed nagevelijk loopt omdat ze een lange rug heeft en dus meer naar benenden moet =[?

Ik weet :
*handen lager, hakken uitdrukken, rechterhand bij me houden, meer naar voor kijken, en ik hoorde dat ik soms naar voor val.
Vast bedankt !

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MZOFSXV7.jpg[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QS3HSND.jpg[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VQPJDGSL.jpg[img]

Ze moet voor meer door de hals komen. Doordat ze zo gespannen loopt lijkt het idd een beetje alsof het hoofd er op geplakt zit. Is verde niks negatiefs. Gewoon wat meer door de hals en dan ziet het er minder 'geplakt' uit.

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 17:00

Okee, dank jullie wel, ik ga er aan werken !

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:52

Zonet weer ff bij Nora geweest (en Levera natuurijk :+ )
Heb haar nieuwe halster omgedaan, die ik gister eindelijk heb gekregen, en staat echt super! Melkbar zit zo goed als vol.. Eigennaar denkt die het vanacht al gaat komen.. Ik zelf gok op woensdag.. Aangezien ze nog geen harsjes of druppeltjes heeft..

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Noor is nu trouwens 331 dagen..

Verder nog weer ff zonder zadel met Levera gereden :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:03

Leuk halster staat Nora ook goed zeg!

Mlover, ik zou je er niet al te druk om maken hoor, net als wat Gail al zegt, iets meer door de hals heen laten komen dat maakt het plaatje al heel anders. Ik vind op de tweede foto ook wat lijken alsof ze wat op de voorhand loopt. Maar dit kan ik ook mis hebben hoor..

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:25

Oke, danku wel dan.
Maarja ik zit er wel erg mee :( en dat maakt me wel heel onzeker.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:30

Geeft niet! Niks van aan trekken... Jij bent teminste niet zo eigenwijs dat je nergens luisterd en dus maar gewoon doet waar je zelf zin in hebt :)