lotteluvah schreef:Jotee schreef:MOahha, ik nu niets meer! 2 van hetzelfde nummer, 1 ongebekend en 1 van Naomi. Die 2 zijn trouwens ook onbekend..
WAHAHAHAHA
Sorry ik kon het niet laten
Ik ben 0623425155
VIIIEEEET! Jij was het!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Jotee schreef:MOahha, ik nu niets meer! 2 van hetzelfde nummer, 1 ongebekend en 1 van Naomi. Die 2 zijn trouwens ook onbekend..
WAHAHAHAHA
Sorry ik kon het niet laten
Ik ben 0623425155
Jotee schreef:VIIIEEEET! Jij was het!
xLariss schreef:Whahahahahaha Sappige teddybeer
Naomi_Haffie schreef:vieeet ik heb geen smsje van je ?
lotteluvah schreef:Jotee schreef:VIIIEEEET! Jij was het!
De enige echte
Naomi_Haffie schreef:ojawel
en wie was nou me geheime aanbidder ?
lotteluvah schreef:Ik krijg een smsje
Lekker dier van me!
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik krijg een smsje
Lekker dier van me!
Echt?
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:hey viet ik kan die amber peesjes voor 15 euro krijgen, wil jij die ook?? dan kan ik 2 paar bestellen en delen we verzendkosten
Ja maar weet je wat het probleem is. Dan heb ik alleen peesjes. Ik moet ook de strijklappen.
Monica_86 schreef:snap ik maar ze heeft nog maar 2 paar liggen en ze zijn ook nergens meer te bestellen. Dus denk dat je ze dan ook niet meer zult krijgen. Want op marktplaats etc staat er ook niks.
Maar je hoeft ze niet? Ik bestel ze dan nu
xLariss schreef:Lekkere mierennéuker van me!
Omg
SmeeJ schreef:Roma_4ever schreef:even een lijstje van wie ik de foto's heb
- jas
-amandie
-babs
-gail (maar zie net dat je foto's het niet meer doen wil je ze ff opnieuw sturen? )
-gitta
-joke
- naomie
-larissa
- esmee
als ik iemand vergeten ben zeg het maar
maar
viet, emma , moon, tjelsie anne en vast nog wel meer :B FOTO'S !!!!
Ik heb ze allang gestuurd.
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:snap ik maar ze heeft nog maar 2 paar liggen en ze zijn ook nergens meer te bestellen. Dus denk dat je ze dan ook niet meer zult krijgen. Want op marktplaats etc staat er ook niks.
Maar je hoeft ze niet? Ik bestel ze dan nu
Ik wil ze gewoon in een keer als set snap je. Anders rij ik wel met mijn donkerbruine.
Monica_86 schreef:jah snapk wel, maar zijn niet meer te krijgen.. helaas
Maar okay dan bestel ik ze nu
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Lekkere mierennéuker van me!
Omg
Van wie?