HAFxGEK schreef:Golden power is een soort Red bull
Van de Aldi.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Golden power is een soort Red bull
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:jaaa, redd bull energy drank golden power
dat vind ik zo vies heen alcohol ook wordt ik helemaal misselijk van zo vies als ik dat vind
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:ik heb hoofdpijn
Net als de helft van Nederland als je het mij vraagt... Ik ben er gelukkig net vanaf! Vrijdag had ik nog koorts op mijn werk..
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:
dat vind ik zo vies heen alcohol ook wordt ik helemaal misselijk van zo vies als ik dat vind
Wat goed! Dus je wordt misselijk van alcohol? Heel goed!!
Of eh... drink het met mate... word je ook niet misselijk
Babsie_Flash schreef:en dan denk ik veel dekjes te hebben...
zie profiel van Patjelisa
Babsie_Flash schreef:en dan denk ik veel dekjes te hebben...
zie profiel van Patjelisa
SmeeJ schreef:Ik wil een Mini-Shetje,
Zij moet lange manen hebben, Heul klein &
Lief voor kids
Samir schreef:Tjah, ik ski al 7/8 jaar lang ofzo dus word wel wat anders, dat snowboarden.
Lotte: als je een hoogslaper neemt en met wat gewichtjes gaat oefenen moet het lukken.
lotteluvah schreef:Ik vraag wie?
Omdat ik er zelf niks over gelezen heb
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:Wil je mij niet eens zien?
Ja! ik wil jou meeten! Mensen die nooit bijlezen hoef ik niet te meeten trouwens
Hilde_q schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Hilde!!Ik zag dat je ook naar de meeting in Waalre gaat?
Ja natuurlijk !!
En even daarover
Ik wil geen domme irritante bitch zijn maar men wat kunnen jullie zeuren
Wij hebben ook een eind moeten rijden en esmee en ik en tanja hebben ook verschillende dingen moeten regelen
Miss dat onze ouders ( de mijne igg) jullie kunnen halen vant station, dat doet ze heus wel
En ik zal zeggen op zo'n huifkar leer je elkaar echt kennen hoor
Maar verder bemoei ik me er niet mee en ik weet dat bianc het goed bedoeldeDa week zeker ! We vonden het gewoon zo gezellig is Leek dat we gewoon nog een keer wilde gaan !
Anseltje schreef:Hallo allemaal
Ik heb eergisteren heeel lang nog met mijn vader gepraat, tot een uur of 1 volgens mij. Gisteravond heeft Juul ook nog even met mijn vader gepraat, maar daar weet ik (nog) niks van.
Ik ga het weekend van 26 en 27 januari naar kyrene toe, en dan gaan we gezellig met z'n drietjes leuke dingen doen!
Kyr en ik hebben allemaal ideeën, maar 't gaat leuk worden
-ga hier dus niet te fout bij denken, want wij denken aan een manicure oid.
En verders? Ja, met mij gaat wel iets beter, nog wel beetje down. Maar 't praten heeft wel geholpen.
Bak is helaas nog bevroren dus met vianne kunnen we nog niet aan de slag, maar cait heeft een nieuw paardje. Niet d'r eigen, deze is gewoon van d'r baas.. Is voor de verkoop en tevens even in ruil voor ruudje. Omdat zij terug is naar kliniek ivm lichamelijke nietwetendheden oidZe moet helemaal gekeurd worden.
En euh, ja.. Ik ben al bezig met m'n boekverslagEn zometeen komt Suzanne voor LB werkstuk, en daarna ga ik wiskunde maken
Ik ben btw wel steeds beetje bijlezen, omdat ik van Gitte de opdracht heb gekregen voor haar de komende 4 dagen quote's te verzamelen!
Heb de laatste pagina's ook al bij gelezen, alles eigenlijk al.. Maar simpelweg even geen zin om daarop te antwoorden.
Ik spreek jullie snel weer, en anders bel/sms je maar
ciao
mieske schreef:HAFxGEK schreef:Aaah, van die leuke foto toch
mieske schreef:lotteluvah schreef:Waarom verlaat iedereen mij altijd
Ben ik niet meer leuk genoeg?
Najaa daag
Ben je ooit leuk genoeg geweest dan
knabbelgirl schreef:Leunn schreef:moet je je nek laten masserenben je der zo vanaf
zekers
ik heb 3 eisen aan een vriendje
1. Hij rookt niet
2. Hij kijkt niet iedere avond voetbal![]()
3. Hij kan masserenen anders gaat ie maar op cursus
mieske schreef:Leunn schreef:1, ik stop met roken
2, ik heb een hekel aan voetbal
3, ik kan heel goed masseren
nog meer eisen?
Hetero zijn misschien een idee?
Leunn schreef:oei, die zit
Leunn schreef:ik ben nog 17 en dan hebben me ouders nog alles over me te zeggen. ik krijg altijd tijd mee naar huis en ze moeten altijd weten waar ik zit. ik kan niet bij me eige geld zonder me moeder eerst toestemming tevragen en al dat soort dingen.
Roma_4ever schreef:Is wel mooie lengte karin 1,45
ik gok dat sally 1.43 ong is
Roma_4ever schreef:haaj
ging net een blik snert opwarmen in de magnetron hoor ik in een keer boemeeeum nouja het zegt wel genoeg als ik zeg dat alles onder de snert zat
biancailona schreef:overigens, het wordt als we ilona laten dekken een ouderwets type, vinden wij toch wel het leukste
Babsie_Flash schreef:volgens mij worden er echt alleen nog maar moderne type Haflingers gefokt. Ik denk dat je met een ouderwetse hengst nu niet meer door de keuring komtwel jammer...
lotteluvah schreef:Wentos schreef:Viet, ja mennen met je pony is leuk maar wel iets meer tuig dan wanneer je er alleen op rijdt.. haha.
*schopt Babs naar buiten*
De ideale haflinger mag van mij wat breder hoor.. Zo blijft er niks meer van over.Wordt ie net zo als ieder andere sport pony..
Ik ben eerlijk dat ik dit type liever onder mijn kont hebt dan een ouderwetse.
Puur omdat ik echt van paarden met veel pit hou die lekker elegant bewegen.
Lot is echt een middenmootje, precies goed!
Wentos schreef:Assunta is ook niet echt ouderwets en lekker groot, maar ook niet zo smal als ik ze soms wel zie.. Vind ik gewoon zonde van het ras.
Maar ik ga echt niet elke 3 weken al het tuig vetten.. pff, wordt er nu al moe van haha..
Babs wat moet je met 30 hoofdstellen??
Babsie_Flash schreef:Flash loopt niet goed
Anseltje schreef:Yee babs, da's balen dat flash niet goed loopt!Hopelijk komt 't snel goed.
Esmee, jij hebt echt veel roze
Ik heb alleen maar roze peesjes, dekje en longeerzweep
Ruudje/Rulinde, is helaas terug naar kliniek. Slecht nieuws over gehoord..
Babsie_Flash schreef:Wat vind je van de Kieffer Wally? 98,50 euro
Naomi_Haffie schreef:Qoate is nog niet helemaal goed maargoed :p ; is voor mij de eerste keer dat ik z'n lange kan maken
Anseltje schreef:_karin_ schreef:WHAHAHAH!
@Anne, ik snap eigenlijk niet zo veel van je verhaal. Wat voor paardjes rijd jij enzo? Of heb je geen zin om dat aan me uit te leggen?
Vianne is mijn eigen paard, zie profiel en link in onderschrift
Caitlin helpt mij met vianne, omdat ik dat alleen niet kan.
Caitlin heeft van d'r baas ook een paard bij Marieke op stal gekregen om te gaan rijden.
Dus kwam Ruudje/Rulinde. Die heeft ze toch een halfjaar 'gehad'. Helaas was ze steeds vaker kreupel, dus hebben ze haar terug gehaald naar de kliniek voor een volledige controle. Toen kwam Visje/Wadarijke, helaas heeft zij zich flink opengehaald tijdens de heenreis aan de trailerDoor een 'stom' foutje van de trailermaker. Gisteren is ze teruggegaan naar de kliniek en hebben ze Oliver gebracht, een ruintje dit x
. Het is de bedoeling dat Caitlin nu deze gaat rijden en in wedstrijden gaat uitbrengen, en uiteindelijk wordt verkocht.
Dit is Ruudje/Rulinde
Een ontzettend lief dier, maar soms best pittig of paniekerig. Zolang je haar met liefde behandeld, krijg je dat met liefde van d'r terug!
Dit is Vianne.
Ook een ontzettend lief dier, er zit geen haat/woede in haar, maar ze is af en toe zoo lomp..Helaas heeft ze een heel verleden, de verhalen zul je vast wel gelezen hebben.
En dit is Oliver.
Volgens vele mensen van de kliniek, een ontzettend lief dier. Werkt graag voor je, maar echt een 'Adje'. Pittig en als -ie 't in z'n bol heeft behoooorlijk heet..
En dan hebben we nog Joep, onze 'nieuwe' shet!
En teuntje
Teun en Joep zijn echte shetties, maar vind teuntje zoo'n lekker ding
En sammetje, paardje dat ik wel eens rijd!
Garmana schreef:GAve foto'strouwens iedereen nog de beste wensen
Ik liep al een poosje bij de fysio voor mn schouders maar sinds mn val is dat niet meer aan bod gekomen.. Hij is nu 3 weken ofzo bezig geweest met mn knie.. En het doet me echt allemaal nog veel te veel pijn
Dus ik kwam er donderdag weer en toen ging die weer kijken en voelen en prutsen.. Maar hij vertrouwd toch mn meniscus nog steeds niet!! Dus hij gaat er dinsdag weer naar kijken.. Maar het zit echt van binnen en daar kan hij niet veel mee!!
Nu wil hij dat als het niet snel minder word dat ik een kijkoperatie krijg en als het fout zit dan gaan ze meteen aan mn meniscus prutsen :'( Ik vind dit echt zo erg en zie er ook als een berg tegen op.. Ik wil zo graag weer paardrijden.. Maar als ik misschien over een paar weken onder het mes moet dan kan ik sowieso ruim een maand niets doen.. Ik kan al niet 1 dag stil zitten dus dat word echt een ramp..
Daarom hoop ik op het beste.. Ik zit echt niet op een ruggeprik of weet ik wat te wachten voor die operatie
Naomi_Haffie schreef:heb ik eindelijk een Bijna goede lange in een Qoute , WORD IK GENEGEERD
Kitty84 schreef:Naam: Kitty (joh...)
Leeftijd: 23 (bijna 24 jaar...ben 22 feb. jarig)
Verliefd...niet verloofd en niet getrouwd, wel samenwonend met mijn vriend Jos...die samen met mij mede-eigenaar is van ons beestje en net zo gek van hafjes en paardjes is btw (wat dat betreft voor mij de ideale man)
Huisdieren....das een waslijst
- 1 haflinger
- 16 ratjes
- 2 cavia's
- 2 gerbils
- 1 blinde hamster
- heel veel guppies met een wisselend bestand aangezien ze nogal fokken met zijn allen in mijn bakje
Werk: verpleegkundige in Nijmegen bij het UMCN
Hafje: Lia van het Rauwven
Vader: Hemingway
Moedersvader: Amor van Schafferden
Geboren: 21-4-1994...en heeeeeeeel schattig
Fotootje van d'r
Babsie_Flash schreef:Deze is wel leuk...
Babsie_Flash schreef:Als ik de dekjes van de bovenste foto tel kom ik al over de 50 heen!!!
Babsie_Flash schreef:en deze... ook uit haar profiel
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:en deze... ook uit haar profiel
overduidelijk geld teveel
24*50=1200 euro aan anky's en dan die euro's nog enzo
Naomi_Haffie schreef:best stom vind ik het, sommige moeten keihard werken voor die dekjes [ ja zij mischien ook , ] maar ze heeft er wel een stuk of 233495] even overdrijven
[