Weet je al hoe de brand is ontstaan?
Ik ga ook kaartjes sturen, kan iedereen ook even adress naar mij pben?

Of je moet geen kaartje willen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TjelleBieb schreef:Jasia schreef:.. Maarja.. Een nadeel is dan dat ik laag moet beginnen weet je wel..
Ik bedoel kom óp dat is voor Anneloes en mij toch NIKS.. Wij kunnen zo over de 2 meter
PRECIES JOH!
Je moet gelijk bij de 4 meter beginnen, haal je makkelijk.
Ze vliegt gewoon.

Naomi_Haffie schreef:moet je proberen jas, springen is echt leuk! heb van de week zonder zadel en hoofdstel gesprongen
kscheet in me broek , maar het is onwijs grappig :p
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:moet je proberen jas, springen is echt leuk! heb van de week zonder zadel en hoofdstel gesprongen
kscheet in me broek , maar het is onwijs grappig :p
Wie gaat er weer super serieus op in?

..
;
Jasia schreef:TjelleBieb schreef:PRECIES JOH!
Je moet gelijk bij de 4 meter beginnen, haal je makkelijk.
Ze vliegt gewoon.
Ja inderdaad..
Maar ik denk dat IK dan degene ben die vliegt

Naomi_Haffie schreef:;
ik ben echt niet altijd sirieus hoor tjell
, lekker de hele dag stinken op m'n bed, dr uit rollen, bokken, paarden doen, bokken en weer slapen! 
Naomi_Haffie schreef:;
ik ben echt niet altijd sirieus hoor tjell

xLariss schreef:Weetjee.
Het is al bijna kerstvakantieee, lekker de hele dag stinken op m'n bed, dr uit rollen, bokken, paarden doen, bokken en weer slapen!
EN DAT 2 WEKEN LANG
TjelleBieb schreef:Jasia schreef:
Ja inderdaad..
Maar ik denk dat IK dan degene ben die vliegt
Neejoh, met een beetje véél 1sec. lijm zal het vastwel lukken!
Wie niet waagt, wie niet wint.
Wel foto's maken he.
Zal het proberen
xLariss schreef:Weetjee.
Het is al bijna kerstvakantieee, lekker de hele dag stinken op m'n bed, dr uit rollen, bokken, paarden doen, bokken en weer slapen!
EN DAT 2 WEKEN LANG
xLariss schreef:Wooo, viet! (late reactie)
Weet je al hoe de brand is ontstaan?![]()
ann weet waarom volgens mij , heb geen zin om die verhaal hier te typen
HAFxGEK schreef:Nu ga ik echt m'n profiel veranderen
snap opzich wel dat ze zich beetje rot voelt deze tijd 
.. nu jullie oordeel 
Citaat:Of beter gezegd, van onrijdbaar beest tot rijdbare trots!
Er zit een heel verhaal vast aan dit paard, voor interesse mag je altijd pb'nGraag geen commentaar over hoe dun ze eerst was, ook daarvoor graag pb, niet in dit topic!
10 maart 2007. Ow wat heb ik mij lang verheugd op dit moment. En het is gelukt, het is gebeurd, en sindsdien gaat het goed!Ik vond het zoo spannend, maar toch o zoo beroerd.. Dat ik dit mijn paardje heb aangedaan, maar het was helaas nodig geweest
. [Dit was trouwens een onbekende bak voor vianne, en ook zij vond het erg spannend.]
beugels opmaat maken.
opstappen
En ja, bijna zat ik!
Ik mag je zeggen, ik heb nooit durven dromen dat dit is gelukt, dat ik op mijn eigen paardje kon stappen. Nog wat angstig ging ik verder, maar dankzij goede hulp is het gelukt!
Even uitleggen hoe 'dit' paard nu in elkaar zit..
Even stiekem in de spiegel kijken *trots*
Dit was dus de eerste keer dat ik op Vianne stapte,Mijn gevoelens toen op dat moment, gewoon niet te beschrijven. Verdriet, onmacht, trots, blijdschap.. Alles zo'n beetje wat er bestaat.![]()
16 maart. De 2e x dat ik erop zat.
belonen
27maart. een van de eerste keren thuis in de bak. *nog aan de longeerlijn*
-Toen was er een tijdje geen foto's?!*
12 april. Ik was jarig en kreeg een setje kado van stal
niets gaat boven roze
14april. Het ging al steeds beter de goeie kant op, ik reed al vrij en kreeg steeds meer vertrouwen.
En toen was het alweer Juni, de eerste keer dat ik reed zonder Caitlin. Gelukkig had ik annemieke(miekske) nog en heeft ze ook wat foto's gemaakt.
losstappen
ff poseren. *erg charmant xD*
drafje, op de voorhand
* De galop vond ik altijd erg moeilijk uitzitten. Vooral omdat ik een erg afhankelijke zit heb*
Juli- Toen heb ik Vianne een tijdje bij Hanneke gestald gehad, caitlin en ik hebben daar hard getraind en erg veel geleerd. Ook heb ik een hele week helemaal alleen gereden, zonder aanwijzing oid.. En dit heet me goed gedaan. Ik ging meer op mezelf rijden, werd serieuzer en we gingen weer met sprongen vooruit
En dan een filmpje voor het betere beeld, een heel ontspannen galop. Wat was ik toen eigenlijk trots op ons!*is het kijken waard!*
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5298217714
helaas is ze weer op dr oude stal teruggekomen met een peesblessure, oorzaak weten we nog steeds niet.wel dat ze te hard is voor zichzelf, vianne kent-als het om haar gezondheid gaat- geen nee..
Begin oktober was ze weer beter. Vianne heeft toen wel een flinke tijd stil gestaan, maar de tijd was het waard. Vianne was zo goed als doorgereden, en de rust was verdientHalverwege oktober zijn we weer gaan rijden en ze pakte alles goed op. Ze zat goed in dr vel en dat kon je merken ook, het paard kreeg fratsen.
Máár het rijden ging wel steeds beter. We gingen met sprongen vooruit
Oktober-.
Als ze ontspannen loopt ziet het er zo uit-is trots op deze foto
-
Ze vind het leuk om in de plassen te stampen, maar dan wel met kop in de luchtwant die spetters ook
En dan nog een paar foto’s van toen tot nu, vianne en ik
Okt.2005.
Zomer 2006
Sept. 2007
Nou dit was dan mijn jaartje met vianne, inmiddels heb ik dr al 3 jaar.Heb al paar keer overwogen om d’r weg te doen, maar ik mag je zeggen; ik ben blij dat ik mijn meisje nog heb.
Ik heb nog nooit zoveel geleerd van een paard, en ben ook super blij dat Caitlin mij helptHet is geen verzorgster, maar ook geen bijrijdster.. Het is gewoon Caitlin
http://i92.photobucket.com/albums/l26/s ... euw004.jpg
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Weetjee.
EN DAT 2 WEKEN LANG
Jij bent ook al zo gezellig met kerst en oud&nieuw.

TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Nu ga ik echt m'n profiel veranderen
Ik wilde het SERIEUS nét zeggen.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Wooo, viet! (late reactie)
Weet je al hoe de brand is ontstaan?![]()
ik heb geeen idee!