hoop dat ik iemand leuks trek met lootjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:uhuh, dat is wel weer zo. Maar ik vind het zo zwak wat ze doen. En dat zal ik ze vertellen ook.
Het is ook niet leuk. Maar ik denk dat die mensen er alleen maar lol in hebben als ze zien dat het je raakt.
Kom op meid, schouders naar voren borst vooruit en kijk ze maar na!
Laat jezelf niet kisten.
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:
Het is ook niet leuk. Maar ik denk dat die mensen er alleen maar lol in hebben als ze zien dat het je raakt.
Kom op meid, schouders naar voren borst vooruit en kijk ze maar na!
Laat jezelf niet kisten.
En voorol je tietjes laten zien
Kyrseltje schreef:Nee dat merken ze heus niet. En sowieso ze mogen best weten dat het me raakt. Dat weten ze maar al te goed/
Hilde_q schreef:Hilde_q schreef:Foto lijstje:
Mensen waarvan ik beide foto's heb
- Moon
-Suus
-Viet
- Anne
- jas
- Mams
- Babs
- Hilde
- Jody
-Yvanka
- Xenia
- larissa
- kyr
-Gitta
- Eva
- Bianca
-Esmee
- MArlyn
- Naomi
Mensen waarvan ik er 1 heb:
-Tanja: moet nog een eigen foto sturen
Mensen waarvan ik er geen heb:
- Tjelsie
- Wendy
- Sharon
Update:" Voor Donderdag sturen anders haal ik ze uit je profiel
joehoe mensen
Naomi_Haffie schreef:meiden
ik ga nu echt . ga naar stal haffepaf als t goed is weer zien:D
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Nee dat merken ze heus niet. En sowieso ze mogen best weten dat het me raakt. Dat weten ze maar al te goed/
Maar meid, veel mensen vinden het alleen maar leuk. Die genieten er van dat een ander zich rot voelt. En dan maken ze er een spelletje van.
Naomi_Haffie schreef:meiden
ik ga nu echt . ga naar stal haffepaf als t goed is weer zien:D
Kyrseltje schreef:Nouja, ik zie wel wat ik doe. Als ik het in Mirjam(EX-beste vriendin) d'r gezicht zeg, weet ik dat ze gaat huilen. Ze is doodsbang me kwijt te raken. Maarja dan dit soort dingen zeggen
Kyrseltje schreef:Ik ga even frans leren, en daarna hektortje pesten. (of mezelf.. xD)
Hilde_q schreef:ik ga ooktot een uur of 9
misschien !
en niet vergeten vrijdag kan hij pas open
dlientjuh schreef:Hilde_q schreef:ik ga ooktot een uur of 9
misschien !
en niet vergeten vrijdag kan hij pas open
doeg