Anseltje schreef:Hij is al op 25%
42%
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anseltje schreef:Hij is al op 25%

>> annevanrijn@live.nl

Is heel vet, maar vind het nooit leuk om er heen te gaan, want heb het idee dat ik het helemaal niet kan
terwijl ik laatst met partijtje(voor de lol, met een vriend) die jongen helemaal heb ingemaakt
ooeh, ik voel me kei goed ik voel me kei goed
Monica_86 schreef:IEMAND EEN DOELGROEPANALYSE VAN HET SCHOOKIND?????
Anseltje schreef:Voltooid
Vechtsport mooniIs heel vet, maar vind het nooit leuk om er heen te gaan, want heb het idee dat ik het helemaal niet kan
terwijl ik laatst met partijtje(voor de lol, met een vriend) die jongen helemaal heb ingemaakt
maar wel stoer!
ik ben gevaarlijk 

Anseltje schreef:hihiiik ben gevaarlijk
wa's da moonii?
*sorry ben vet hyper

dlientjuh schreef:is dat voor je werkstuk?

dlientjuh schreef:hmm en het is voor morgen??
jeetje ik wens je succes
en dat je een goede beoordeling krijgt
door 2 sukkels die er opeens mee stopten en we met 2 overbleven en wij die opdracht wel gewoon moesten maken

Wentos schreef:succes dan moon! Ik heb ook niet zo'n ding voor je
Maar heel herkenbaar.. Ik begon ook altijd veel te laat.. en telkens weer voornemen om de volgende keer op tijd te beginnen.. tevergeefs
vaak zijn ze in het weekend moe of willen eens wat anders dan school en bouwen er in het weekend een feestje van. Lang leve de vakanties! Anseltje schreef:kenmerken van schoolkind:
beginnen vaak te laat aan hun hw.
hebben vaak geen interesse in hun hw, laten het liggen en gaan dan andere dingen doen. op het laatste moment komen ze erachter dat ze nog het een en ander moeten doenvaak zijn ze in het weekend moe of willen eens wat anders dan school en bouwen er in het weekend een feestje van. Lang leve de vakanties!