Heerlijk zeg zo relaxed naar buiten!! Inderdaad heel roze maar ach, ik had het eerst helemaal niet op roze maar ben nu een beetje doorgeslagen, het staat zo gaaf bij april

Lenexa, jaa het is wel een stuk beter idd, als ze nogsteeds niet zou eten en drinken zou ik nuet weten wat we moeten doen haahha.
Waarom ben je gestopt met strechen sinds ze op de wei staat? Of gewoon niet meer aan gedacht? Ik deed steeds ook alleen strechen als ze weer wat minder liep of als de fysio voelde dat hij weer wat vast zat. Maar toen het steeds terug bleef komen dacht ik ja, het kost letterlijk nog geen 5 min dus dan kunnen we t net zo goed maar gewoon altijd doen, en dat lijkt te helpen dus ja. Moet zeggen dat ik het nu niet meer echt élke keer na het rijden doe (sowieso altijd na t rijden en niet ervoor want koude spieren zijn niet echt te rekken). Maar zoals na een springles rekken we zeker en verder minimaal 3x p/week. Maar als ik een keer haast heb sla ik het gerust over.
Ahh zo, jaa dat is lastig dan met buitenrijden! Vooral als het wandelen dan ook soms lastig gaat. Goed dat je het dan gewoon rustig aan doet! April is over het algemeen wel altijd makkelijker onder het zadel dan aan de hand, wellicht die van jou ook? En als ze verder redelijk kalm blijft moet dat idd vast goedkomen!