Helaas blijft het nog even van dit prut weer...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig hebben we de bak afgelopen zomer laten draineren waardoor ze nog niet hoeven te snorkelen maar droog blijft ie ook niet.
Ik wilde hem eerst met zijn wintervacht laten staan maar hij is toch wel steeds erg nat. Nu dus toch maar kaal en met deken. Het is niet heel koud dus dan is de overgang ook nog wel te doen.
en lief dat ze is !! Echt een knuffel, onder het zadel moeten we nog ervaring op gaan doen, tis best een pittige tante maar gelukkig niet het type lomp ik sleur je het terrein over, dat heb ik al gemerkt. Ze is erg sensibel, en snel onder de indruk van jou als persoon maar gelukkig niet van wapperende zeiltjes of kabouters. Ze heeft keuringen gelopen, dat zegt misch ook wel iets over de opvoeding denk ik
Onder het zadel gaan we het nog allemaal mee maken zoals ik al zei, spaaannend !!! Tot nu toe is ze braaf maar trekt ook soms wel ff door vooral vanuit hang naar andere paarden, tis namelijk wel een plakkerd !! Ze heeft gelukkig een leuke vriendin waar ze samen mee buiten staat maar die moet dan niet voorbij komen als we een poging wagen tot "rijden" beetje lastig
Ik maak de overstap van 1.70 paard naar 1.52 Haf, tis allemaal nog beetje wennen, maar heb en neem lekker de tijd . . . . Heb een naar ongeluk achter de rug en hoop weer lekker vooruit te kunnen kijken met onze nieuwe vriendin

(heb pauze nu) Hylkje... 
verder werken.