Trouwens mijn mannen eten nu ook gewoon peen eerst wilde ze het niet eten maar deze week wel Ben ook gestopt met de veulenbrok dus nu even kijken of hun gedrag daardoor ook nog een flink stuk verandert. Ben benieuwt
@tiso, gaat goed hoor. Helaas de bmw achter moeten laten en zonder auto verder moeten gaan(zijn in teams van twee personen, dus reden vanaf maurentanie met ander team mee). Bmw was in nl nog wel te maken maar in maurentanie hadden ze daar de middelen niet voor dus een auto hebben ze niet meer. Eergisteren is er in de huisjes van hun groep(4 teams ) ingebroken(sengal). 2 foto camera's weg en van een team 2500,- en van mn vriend 200,- Dus aangifte etc gedaan. inbreker werd betrapt dus laptops hebben ze terug, heeft de inbreker laten staan. Allemaal tegenslagen dus. Ook gaat het slecht met zijn oma( in nl), tumor in buik gevonden 2 weken geleden en gaat snel achteruit. Dus kortom allemaal tegenslagen. Ze zijn gister avond aangekomen in gambia, op bestemming. Vandaag gingen ze volgens mij niets doen, hopelijk voor ze zit het vanaf nu mee. OVer 6.5 week is die gelukkig weer terug, mis m wel hoor.
Nou, ik mestte de stallen van iemand daar, dus ging daar ook veel mee om e.d. en er was nog een ander persoon, die 2 liggen elkaar totaal niet, en ik zat er precies tussen. Tot op een gegeven moment de bom zowat barste omdat ik mijn pony voor mijn stal had vaststaan om te mesten, en diegene wel dacht dat het haar gang is omdat zij er moet stappen met paard die peesblessure heeft. En aangezien communiceren niet al te best gaat daar op stal, heb ik maar een paar klappen gekregen. Reden genoeg om te vertrekken dus.
Op nieuwe stal is een héél andere sfeer, werden leuk ontvangen toen we met trailer aankwamen, hielpen met kappen afdoen en stellen zich allemaal netjes voor, morgen voor het eerst sinds nu 3 weken dus weer eens rijden
anous jammer van je vriend zn camera enzo maar ik zou als ik in dat land was niet dure dingen achter laten op de kamer omdat het gewoon een crimineel land is
Daan, ik weet niet of de camera van mn vriend is. Hun groep ebstaat uit 4 teams van 2 personen. Dus 8 personen. Geld hadden ze overal wel verstopt maar heb ej wel contant bij je, gezien je in die landen nergens kan pinnen.
farahtjuh
Geplaatst: 28-02-11 18:24
Starwiek (Standard x Aurach), eig. Stal Groot Prooyen te Middelburg
Mister Nice Guy Spring Mead (Mars x Assekur), eig. H. van der Berg te Arcen
Avalanz van de Binnenmaas, eig. K. Hinsch te Helmond
deze zijn alle 3 goed gekeurd
vervelend van je briend anous niet echt een prettige rit zo te lezen zijn ze al wel op plaats van bestemming ?
mooi dat de verhuizing goed ging en ook dat je netjes een leuk bent ontvangen
Zo peeps is weer geeent, ze was twee drie maanden terug al geeent maar nu weer voor het veulen. Gelijk een wormenkuur om twee weken voor dat ze uitgerekend is te geven. Lees vanavond bij ben nu nog io stal.
Ze is geent, normaal vind ze dierenartsen leuk, nu wou ze wegrennen? En lis wou der in de bak zetten maar het hek van de rijbak stond open, trok ze zich los gallopeerde door de rijbak naar der stal en stond voor een dichte deur te wachten, ze wil echt niet meer buiten staan pf.. Drachtige muts
@doranka, leuk dat ze goedgekeurd zijn Ze zijn gisteravond op plaats van bestemming gekomen, gambia/serrekunda.
alles bijgelezen alleen geen tijd om te regeageren, heb morgen een toets van engels en sta niet heel goed voor engels morgen ben ik vast wat activer op bokt
De mannen staan sinds gister lekker 24 uur buiten en ik heb nu halfdroog ruwvoer en penen dat ik ze bijvoer omdat het weiland vrij kaal is... Ik vind het wel goed zo
lekker dat ze buiten kunnen staan. ik probeer die van mij zo veel mogenlijk in de padocks te doen.. de boer vind zonde van het land waardoor ze veel binnen staan. baal ik wel van
bij ons ook alleen paddock. En zelf op het erf blijven als ze buitwen staan.
pfff vriendlief loopt gister de hele avond te smsen maar als die op msn is smst die het niet zodat ik ook even kan komen. nee dan mailt die dat ik er niet ben, ja hallo als ik van niks weet , pff jongens..
Flurk
Geplaatst: 02-03-11 09:46
haflinger93 schreef:
alles bijgelezen alleen geen tijd om te regeageren, heb morgen een toets van engels en sta niet heel goed voor engels morgen ben ik vast wat activer op bokt