[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:36

Hahahaha nee ik mag van mezelf toch best wel zeggen genoeg ervaring met onze trouwe viervoeters te hebben anders had ik nooit een jong paard genomen! :P

Pijpenkrullen kunnen ook erg leuk zijn :D

Ik ga er vandoor moet even naar de paardenwinkel toe (A) Melody heeft gister avond haar halstertouw kapot getrokken..

Ze stond vast en stootte haar hoofdje tegen het kozijn aan waaroor ze vreselijk schrok en achteruit sprong toen bleek mijn haak aan het touw toch niet zo stevig te zijn als het leek hahahaha

Vanavond breng ik wel een kleine update hoe het vandaag verloopt met haar

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:37

Haha das nooit verkeerd, niet te veel kopen he :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:38

ik wil ook altijd vanalles kopen... weet je wat pas erg is, er zijn hier meisje die gaan naar de RSZ en dan weten ze gewoon niet welk dekje ze mee moeten nemen omdat ze het of allemaal al hebben, of het is te goedkoop... :S

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:38

Hahaha nee probeer mezelf in bedwang te houden :P.

Tot later

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:42

Wat is de RSZ? :D

Ik kan ook weleens niet kiezen tussen dekjes, maar dan meer omdat ik maar 50 euro heb en zoveel leuke zie liggen, die ik allemaal wil hebben hebben hebben :))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:43

RuiterSportZaak, had geen zin om het helemaal te typen... nu moet het alsnog :')

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:44

Aha oke, blond he :D

Weet je wat pas een mooie winkel is, de hypoplaza in zoetermeer, bijna nog groter dan de C&A :wow:
Wil daar echt een keer heen als ik veeeeeel geld heb :o
Laatst bijgewerkt door melody93 op 09-10-09 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:45

melody93 schreef:

Ik kan ook weleens niet kiezen tussen dekjes, maar dan meer omdat ik maar 50 euro heb en zoveel leuke zie liggen, die ik allemaal wil hebben hebben hebben :))

ik heb het over van die verwaande kregen met hun neus in de lucht. HH is dan te goedkoop weet je wel... en PK ook, maar anky is tha bomb. Maar daar hebben ze alle kleurtje al van... O jeej, wat moet je dan...? het zijn echt van die verwende types... die lopen hier heel veel rond... Dat zijn de mensen met geld he..

monique1983

ja shoppen is leuk maar je komt altijd met meer thuis dan waar je voor ging hahahaha

gaat iemand van hier nog na tentenkamp dit jaar

Peelie

melody93 schreef:

Weet je wat pas een mooie winkel is, de hypoplaza in zoetermeer, bijna nog groter dan de C&A :wow:

de divoza in heteren dan!!! die is groo :oo

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:46

monique1983 schreef:
ja shoppen is leuk maar je komt altijd met meer thuis dan waar je voor ging hahahaha

gaat iemand van hier nog na tentenkamp dit jaar

nope, denk het niet... ben er ook nog nooit geweest eerlijk gezecht :+

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:46

ik denk ruitersportzaak.. :P hahaha

Ik kan ook idd vaak niet kiezen maar dat is dan mee omdat er teveel ligt wat ik leuk vind en dan moet ik twijfelen welke er het allerleukste is hahaha. *D

Mensen die alles hebben door ze alles krijgen en dan zich verwaand gedragen kan ik erg slecht tegen!!! :(

Maar mensen die alles gekregen hebben of er zelf hard voor gewerkt hebben en daarbij hun respect niet verliezen voor mensen die het met minder moeten doen waardeer ik dan weer wel

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:47

Peelie schreef:
melody93 schreef:

ik heb het over van die verwaande kregen met hun neus in de lucht. HH is dan te goedkoop weet je wel... en PK ook, maar anky is tha bomb. Maar daar hebben ze alle kleurtje al van... O jeej, wat moet je dan...? het zijn echt van die verwende types... die lopen hier heel veel rond... Dat zijn de mensen met geld he..

Oja, daar kan ik ook echt niet tegen... Nu moet ik wel zeggen dat ik soms ook wel kieskeurig ben...
Peesbeschermers wil ik bijvoorbeeld absoluut niet van HH, en epplejeck vind ik ook niks, maar meer omdat die vormen gewoon niet mooi zijn... Dekens en halsters heb ik trouwens wel veel van HH, en ook een dekje :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:49

nee geef ik je idd gelijk in prissey kan daar ook niet tegen
ik heb voor al mijn dingen hard moeten sparen voor niets gaat de zon op he

Prissey

Peelie schreef:
melody93 schreef:

Ik ben niet zo van de hypoplaza: Vind de winkel onwijze rommel alles is maar overal neergegooit en alles staat doorelkaar. Ook de sfeer zelf vind ik onaangenaam. Ik ga er wel eens heen maar niet vaak. Ik loop liever in divoza of tom van bemmelen is misschien wel iets kleiner maar wel gezelliger en opgeruimt.

melody93

Peelie schreef:
melody93 schreef:

Ik was toen ik naar de hypoplaza ging ook gelijk naar de divoza in zoetermeer geweest, maar die viel heel erg tegen... Die is echt heel erg klein vergeleken met de hypo :+

Peelie

tjah ik ben dat 2e. Ik moet er hard voor werken... Ja ik heb duren paardrijdbroeken, ja ik heb een duur kieffer zadel. maar ik blaas absluut niet hoog va de toren.. Ik probeer zo bescheide mogenlijk te blijven,, en kijk er zijn wel eens dagen dan doet Mara het zo goed, ja dan ben ik trots, maar dan word ik vaak gezien als een arrogant sekreet :P ze moeten het lekker zelf weten ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:50

ach peellie zolang je zelf maar beter weet toch

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:51

melody93 schreef:
Peelie schreef:

Ik was toen ik naar de hypoplaza ging ook gelijk naar de divoza in zoetermeer geweest, maar die viel heel erg tegen... Die is echt heel erg klein vergeleken met de hypo :+

die is soetermeer is idd heel klein ... moet je eens naar die van heteren gaan... dan ben ik in de hemel. Hele stellages vo met dekjes hoofstellen maraton tuigen karretjes peesbeschermers zadels dekens ALLES! Echt geweldig :P

melody93

Prissey schreef:
Ik ben niet zo van de hypoplaza: Vind de winkel onwijze rommel alles is maar overal neergegooit en alles staat doorelkaar. Ook de sfeer zelf vind ik onaangenaam. Ik ga er wel eens heen maar niet vaak. Ik loop liever in divoza of tom van bemmelen is misschien wel iets kleiner maar wel gezelliger en opgeruimt.

Vond ik wel meevallen,
maar de hypo de veluwe (hulshorst) vind ik wel irritant, ze hebben daar echt bijna nooit nieuwe dingen...
Als ik dan een nieuwe rijbroek moet halen heb ik ze allemaal al gezien er hangt er bijna niks nieuws... Das niet zo leuk

Peelie

monique1983 schreef:
ach peellie zolang je zelf maar beter weet toch

ach das waar, en ik weet zelf beter :P

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:52

lastig he die paardenmensen die een talentvolle haffie niet kunnen waarderen.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:52

monique1983 schreef:
nee geef ik je idd gelijk in prissey kan daar ook niet tegen
ik heb voor al mijn dingen hard moeten sparen voor niets gaat de zon op he

Jaa idd monique ik heb ook altijd mijn dingen zelf moeten verdienen en tuurlijk ik heb ook wel eens dingentjes gekregen.. Juist op de dingentjes die ik kreeg was ik extra trots omdat ik het waardeerde.. Verder ben ik nu 20 jaar en kan als ik iets nodig heb het kopen.. Maar ik ga echt niet elke maand de paarden winkel in hoor. Paarden zien gelukkig geen luxe, die voelen alleen je liefde en waarderen jou zoals je bent, daarvoor hoef je dus geen dure merken ahollic te hebben ;)
Hun liefde is onvoorwaarlijk
Laatst bijgewerkt door Prissey op 09-10-09 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:53

Peelie schreef:
tjah ik ben dat 2e. Ik moet er hard voor werken... Ja ik heb duren paardrijdbroeken, ja ik heb een duur kieffer zadel. maar ik blaas absluut niet hoog va de toren.. Ik probeer zo bescheide mogenlijk te blijven,, en kijk er zijn wel eens dagen dan doet Mara het zo goed, ja dan ben ik trots, maar dan word ik vaak gezien als een arrogant sekreet :P ze moeten het lekker zelf weten ;)

Haha waarschijnlijk zijn al je spullen nog meer waard dan je paard := (heb ik ook last van)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:53

daarom peelie

ik ga straks ook ff na de horseplaza alleen om elestiekjes te halen na ja ga ik vanuit dat ik alleen daar mee thuis kom

vriendin van me gaat zondag al rijden en dan gaan we gelijk kijken of we hem mooi op de foto kunnen zetten voor foto's voor het nieuwe topic ook mischien

blee om 3 uur bij de fysio wezen word weer pijn lijden ben ik bang van