Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:trouwens 20 dec is op donderdag heh?donderdag avond is het vanaf 17:00 uur geloof ik
ohwww okay, naja ben donderdags vrij dus geen probleem en het is maar 16 km van mijn huis dus is maar ff rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:trouwens 20 dec is op donderdag heh?donderdag avond is het vanaf 17:00 uur geloof ik
TjelleBieb schreef:Wij hebben hier genoeg verhalen gehoord van Suus, dat ter herringering.
En tuurlijk moet je voor je eigen veiligheid denken, maar straks moet jij een martingaal, slof, pelham, bijzetteugels etc.etc.etc.
gaan gebruiken, omdat ze op een gegeven moment toch wel weer door die mexicaanse neusriem komt.
Dus je kan het beter OPLOSSEN met oeveningen en vriendelijke hand, gewoon 100x opnieuw proberen al lukt het niet, dan dat je het probleem alleen maar vergroot, en je er straks helemaal niet meer op kan rijden.
Zo, yeah Tjelsie is weer back.
xLariss schreef:Mwaah, ik spring nu ook met een mexicaanse neusriem en ik zeg je, het gaat prima.
Dus ik denk niet dat ik slof, martingaal, pelhem nodig heb
Maar oké, dit is mijn mening; ik vind het helpen om voor een poosje met bijzets ofso te rijden.
Julie niet, oké
dlientjuh schreef:haloeee
moet nederlands maken maar het word steeds tegengehouden
Monica_86 schreef:xLariss schreef:Mwaah, ik spring nu ook met een mexicaanse neusriem en ik zeg je, het gaat prima.
Maar oké, dit is mijn mening; ik vind het helpen om voor een poosje met bijzets ofso te rijden.
Julie niet, oké
Als het bij jou werkt en het gaat een stuk beter, vind ik het goed
zolang je je paard maar niet in de weg zit ermee etc
Monica_86 schreef:xLariss schreef:Mwaah, ik spring nu ook met een mexicaanse neusriem en ik zeg je, het gaat prima.
Julie niet, oké
Als het bij jou werkt en het gaat een stuk beter, vind ik het goed
dlientjuh schreef:nou was bezig
toen eten
en nu heb ik geen zin verder te gaan
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Als het bij jou werkt en het gaat een stuk beter, vind ik het goed
maar zodra het gebruikt wordt om de mond dicht te houden met getrek vind ik het een heel fout gebruik middel. jij niet?
lotteluvah schreef:maar zodra het gebruikt wordt om de mond dicht te houden met getrek vind ik het een heel fout gebruik middel. jij niet?
NaSan schreef:Dat we niet veel zin hebben, komt vast door dit heerlijke weer van vandaag.
NaSan schreef:Dat we niet veel zin hebben, komt vast door dit heerlijke weer van vandaag.
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:maar zodra het gebruikt wordt om de mond dicht te houden met getrek vind ik het een heel fout gebruik middel. jij niet?
Jahwel maar als je altijd op je paard rijd en gevecht hebt en nooit es normaal kan rijden
en door een mexicaan (of wat dan ook) kan je ontspannen en rustig rijden, EN HET PAARD LOOPT ONTSPANNEN en je zit het paard er niet mee in de weg. Vind ik het voor haar een goede manier
lotteluvah schreef:En als het nou zou zijn dat het paard gaat lopen om onder de druk van het getrek uit te komen?
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:En als het nou zou zijn dat het paard gaat lopen om onder de druk van het getrek uit te komen?
Jah maar daarom zeg ik dus
HET PAARD LOOPT ONTSPANNEN en je zit het paard er niet mee in de weg DAN vind ik het een goede manier
Naomi_Haffie schreef:goeieaaf;
ben terug uit utrecht
heb 2 basic shirts voor onder korte mouwen shirtjes,
een kort shirtje,
een trui,
1 paar hoge nike's
en een ketting,
wel vet slecht weer he
Naomi_Haffie schreef:goeieaaf;
ben terug uit utrecht
heb 2 basic shirts voor onder korte mouwen shirtjes,
een kort shirtje,