Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:MOT thuisblieven van pa&ma
ff eten brb
Ohja, nog ziek! Als je weer beter bent kom ik wel een keer langs, Viet wil ook vast wel mee
lotteluvah schreef:Heee jas wippende cavia
lotteluvah schreef:Babs, als wij nou volgend weekend es gaan meeten
Jasia schreef:lotteluvah schreef:Heee jas wippende caviaGeile appelbeer
![]()
ben boktverslaafd
![]()
Moest naar hotmail.com en typ gewoon bokt.nl in
Jasia schreef:Heey lekkere konijnrijders
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Babs, als wij nou volgend weekend es gaan meeten
JAAAA! Leuk! Ga je mee op 8 december naar Esmee's verjaardag?
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:JAAAA! Leuk! Ga je mee op 8 december naar Esmee's verjaardag?
Knuddde dat weekend kan ik net niet bedenk ik me net.
Mondelingen week daaarna stom stom stom!
Zullen we dat weeken daarna meeten?
Babsie_Flash schreef:@Bianca is de roze western onderlegger met one ear hoofdstel met rose steentjes ingelegd iets voor jou??
[EA-TK-AP] Vanalles.. WN, Mennen, Diversen..
ik ben een beetje into pink lately
Jasia schreef:Ik heb Mozilla Firefox en mijn startpagina is gewoon googleAnneloes zat vandaag vast met d'r hoef aant stroomdraad van de bak
![]()
Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Babsie_Flash schreef:Jasia schreef:Ik heb Mozilla Firefox en mijn startpagina is gewoon googleAnneloes zat vandaag vast met d'r hoef aant stroomdraad van de bak
![]()
heeft ze er niets aan over gehouden?
Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Dan kom ik kijkendas heel dichtbij
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Dan kom ik kijkendas heel dichtbij
Babsie_Flash schreef:Leuk leuk leuk!!als groom?
Monica_86 schreef:trouwens 20 dec is op donderdag heh?