Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:MOT thuisblieven van pa&ma
ff eten brb
Ohja, nog ziek! Als je weer beter bent kom ik wel een keer langs, Viet wil ook vast wel mee
lotteluvah schreef:Heee jas wippende cavia
Geile appelbeer

ben boktverslaafd
lotteluvah schreef:Babs, als wij nou volgend weekend es gaan meeten
Jasia schreef:lotteluvah schreef:Heee jas wippende caviaGeile appelbeer
![]()
ben boktverslaafd
![]()
Moest naar hotmail.com en typ gewoon bokt.nl in

Jasia schreef:Heey lekkere konijnrijders
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Babs, als wij nou volgend weekend es gaan meeten
JAAAA! Leuk! Ga je mee op 8 december naar Esmee's verjaardag?
.

Anneloes zat vandaag vast met d'r hoef aant stroomdraad van de bak
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:JAAAA! Leuk! Ga je mee op 8 december naar Esmee's verjaardag?
Knuddde dat weekend kan ik net niet bedenk ik me net.
Mondelingen week daaarna stom stom stom!
Zullen we dat weeken daarna meeten?
Babsie_Flash schreef:@Bianca is de roze western onderlegger met one ear hoofdstel met rose steentjes ingelegd iets voor jou??
[EA-TK-AP] Vanalles.. WN, Mennen, Diversen..
ik ben een beetje into pink lately
Jasia schreef:Ik heb Mozilla Firefox en mijn startpagina is gewoon googleAnneloes zat vandaag vast met d'r hoef aant stroomdraad van de bak
![]()
heeft ze er niets aan over gehouden? Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold

. Heb heel veel toetsen van school. Babsie_Flash schreef:Jasia schreef:Ik heb Mozilla Firefox en mijn startpagina is gewoon googleAnneloes zat vandaag vast met d'r hoef aant stroomdraad van de bak
![]()
heeft ze er niets aan over gehouden?
Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
das heel dichtbij
En Anne sloeg ineens d'r voorbeen uit (ze durft niet écht te trappen dus als ze het ergens niet mee eens is doet ze dat
) en haar ijzer bleef dus in de draad hangen.. Anne achteruit lopen en trekken maar haar hoef bleef vastzitten.. Uiteindelijk schoot het draad los en kon Anneloes op een of andere manier los komen 

Maar Anne mag haar niet
Dus ik ben even mee gaan kijken maar ze had gelukkig niks
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Dan kom ik kijkendas heel dichtbij
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:wat dacht je van 20 december? dan heb ik wedstrijd met Wianda in Oostwold
Dan kom ik kijkendas heel dichtbij
als groom?
Babsie_Flash schreef:Leuk leuk leuk!!als groom?
jajaja
Monica_86 schreef:trouwens 20 dec is op donderdag heh?
donderdag avond is het vanaf 17:00 uur geloof ik