Sorry, maar ik ben echt geen scapa-fan. Ik vind die polo's voor mensen nog wel grappig, maar dat spul voor paarden vind ik verschrikkelijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Ik ben nog wakker hoor.![]()
Sorry, maar ik ben echt geen scapa-fan. Ik vind die polo's voor mensen nog wel grappig, maar dat spul voor paarden vind ik verschrikkelijk
Lous schreef:Ja die polo's zijn reteduur. Maar in o.a Turkije kun je ze nep krijgen voor een prikkie en dan zijn ze niet van echt te onderscheiden.
Heb ook het idee dat het grootste gedeelte van de Nederlanders met een nepper rondloopt.
Lous schreef:50 euro voor een dekbed is mij net iets teveek. Misschien als ik samenwoon
Lous schreef:27 euro is een leuk bedragje, daar zou ik het ook voor doen
Lous schreef:Donderdag stufie!!!
Ga ik weer shoppen voor de paardjes![]()
Alleen Goos heeft niks nodig en zat vandaag eens te kijken, maar vind dat Puck ook wel weer een leuk sjabrakje erbij mag hebben. Hij heeft er nu twee.
Monica_86 schreef:coolma dat wist je al
Lous schreef:Donderdag stufie!!!
Alleen Goos heeft niks nodig en zat vandaag eens te kijken, maar vind dat Puck ook wel weer een leuk sjabrakje erbij mag hebben. Hij heeft er nu twee.
Monica_86 schreef:Lous schreef:27 euro is een leuk bedragje, daar zou ik het ook voor doen
uhuh
suusiejj schreef:Lous schreef:Donderdag stufie!!!
coowlrijd iemand ze ook dan?
Lous schreef:Goos wordt over 2 weken 3 dus daar wordt het eerste half jaar nog niet op gereden. Puck wordt af en toe gereden door Dorien, ons buurmeisje of mij.
Lous schreef:Vandaag heb ik dus weer op Puck gereden.
Moest alleen hoognodig toen ik in het bos was, dus was even naar huis gereden. Puck voor de deur gezet met een beetje hooi. Ik terug, wilde ik de hooirestjes opvegen en met Puck weg begint hij voor de deur te poepen. Dus ik het opvegen, wil ik het stoffer en blik wegdoen begint hij te plassen. Ik helemaal kwaad, tuinslag uitgerold want ja het moest weggespoten worden. Maar meneer is panisch voor de bezem dus begint nog 2 keer te poepen whaaaa. Gelukkig is het nog wel schoon geworden en is de mest in de GFT bak verdwenen.