ik wil voor een merrie rubia en voor een hengst bink
oeps op lis der account
Jo_Shakira
Geplaatst: 25-02-11 22:02
Wat een schattige namen Lijkt mij ecgt moeilijk zo'n naam verzinnen. Je moet er maar op komen.
Roxylovee
Geplaatst: 25-02-11 22:25
shakira is knappe pown
tiso komt wel goed
leuke namen !
cupje vandaag losgegooit en beetje gelopen met vriendje weer lekker gek vrijheidsdressuuur haha en een vriendin van me is op vakantie, dus doe haar hafje deze week, vandaag aan de dubbele lijnen geweest ging super!
eindelijk weeeekend morgen als eeerste lekker uitslapen
Idd ach ik me knapperds en 2 paardjes is wel genoeg Alleen ik ga ze denk ik van de brokken afhalen want ik heb heel erg het idee dat hun daar zo heet van zijn is kijken hoe ze zonder reageren.
peeps der veulen wil ik op een halve kilo biks per dag met een supplement, vind ikbeter dan al die kilo's brok erin pompen. MAar iedereen natuurlijk zijn eigen mening.
zit niet mee met mn vriend en de andere hun reis. Auto hebben ze al achter moeten laten en nu is er vannacht in de kamer ingebroken. Bij vriend en zijn teamgenoot 200 euro gestolen (en spullen maar omdat die betrapt werd heeft die die laten staan) en bij een ander team 2500.
ben ik weer is zo als julie mischien wel kunnen begrijpen ben ik eigelijk helemaal niet meer zo actief met bokt zit nu op stage is echt top lekker hele dag middag paarden trainen en zo rij amadeo van de tibbe ook lekkerding (L) heb helaas geen draadloos internet dus moet ik het doen met 2 keer in de week ofzo
Goed hoor, ze heeft lekker buiten gespeelt. Alleen ze waren der de hele tijd aan het opjages/wegjagen(twee paardjes). Dus peeps ging de hele tijd wegrennen. Jaja 303 dagen drachtig