Volgens mij ben ik de enige zielepoot die geen harige Haf heeft Op de excemers misschien na, maar ook daar heb ik er van gezien die langere manen hebben dan Andor
Hahaha, het is wel mooi enzo hoor. Maar soms ook lastig om het netjes te houden. Ik vind trouwens dat de lengtes van jullie manen helemaal niet zo kort zijn hoor. En jullie kunnen knotjes maken! Dat lijkt me nog een keer supergaaf om te doen bij Abby, maar daar ga ik geen manen voor opofferen, hahahaha.
Equisync
Geplaatst: 09-02-14 12:58
Knotjes misvormen bij mij altijd Ik heb bij Andor twee opties: Of een rij gay-achtige vlechtjes waarmee iedereen 'm uitlacht of los xd Alle hengstenvlechten zakken uiteindelijk uit. Of ik ze nu boven- of onderhands vlecht, twee vlechten maak, bovenop de manenkam ed, maakt allemaal niet uit
Maar ik ga fijn naar stal, pony verblijden met een VD workout Ga hem lekker laten nee-schudden >:D
Starwien
Geplaatst: 09-02-14 13:09
Ik kan geen hengstenvlecht en knotjes al helemaal niet Alleen vlechtjes willen nog wel lukken
Dit heeft een vriendin een keer bij Jens gemaakt toen ik hem net had:
En dit heb ik een keer bij Starwien gemaakt, arm ding
Oh wauw al die mooie manen! Vlechten is geen probleem voor mij hihi.. Vorige x waterval vlecht gemaakt bij angel! Dames waar de hengstenvlecht bij uit zakt vlechten met draad (voor knotjes) dan zakt die niet
Ik heb angel in de zon met veel wind gelongeerd alles vloog in de ronte! Ze was zo druk en boos en pffff die rot wind ook! Naja oke, na 20 min gaf ze toe en was ze super lief schaapje!!!
stvieee
Geplaatst: 09-02-14 15:59
SuperAssie schreef:
Dat Lopez hoofdstel hebik ook(wit onderlegd) en staat heel chique!
En mijn naam is tamara hihi
Oh haha, toevallig! Zie ik meteen hoe het op een haflinger staat
Lijkt mij juist een stuk makkelijker? Hengstenvlechten maken met iets kortere dunnere manen? Bij Abby lukte het ons vorige keer zelfs om een stevige henstenvlecht te maken met al haar manen erin. Ik heb nog wel een gouden tip: Manen naar de andere kant gooien dan ze normaal hangen. En daar dan een hengstenvlecht maken, terwijl je op een krukje staat. Dan lukt mij het zelfs. Aaah, Angel zo goed braaf!
Hmm dat kan ik wel eens proberen. Dus als de manen links hangen, rechts de vlecht maken?
Ben alleen bang dat die stomme pluk dan weer terug gaat hangen en dat wil ik niet >:D Dat Lopez hoofdstel staat in mijn profiel, laatste foto
Heb een full besteld(cob is te klein voor zn neus) en daar heel wat gaatjes bijgeprikt in de bakstukken en sperriem, en nu past ie perfect Wil alleen nog een andere frontriem met de tijd eraan hangen, maar zo issie ook mooi Heb alleen altijd ruzie met de teugels. Blinde sluitingen zijn niks voor mij
Das indd heel handig! Ik gebruik m inderdaad ook voor van alles. Gewoon met rijden, longeren, wandelen etc. Heb ook nog eens twee hoofdstellen en maar één bit dus als ik met de ander wil rijden heb ik eerst een hoevenkrabber nodig om de sluitingen open te wrikken, en die ander heeft ook blinde sluitingen
Ja klopt heel vervelend! Wilde gister wandelen... Kreeg die teugels niet los dus lief stalgenootje heeft ze voor me los gemaakt zodat ik angel kon gaan poetsen!
Ik ga jullie dan toch even informeren dat ik morgenavond op tv kom. Heb een paar maanden gelden meegedaan aan een puberruil zapp en voor 2 dagen van leven geruild met een meisje in Rotterdam, dat wordt dus morgen uitgezonden. Nederland 3 om 16:35/16:40 . Zie er zelf beetje tegenop omdat ik vast heel veel blunders heb gemaakt enzo haha. Ergens krijg ik spijt dat ik dit aan jullie heb verteld en dat jullie mij dan gaan zien falen, maargoed, is toch wel zo leuk!
_Sanne
Geplaatst: 09-02-14 22:17
Pernille; Ziet er goed uit! Mooie sprong in de galop!
Aawh die mini Andor!
Jens heeft ook mooie manen! En moest wel lachen om die staartjes van Starwien (hoe kom je toch op die naam? Nooit eerder gehoord!)
Klipteugels is inderdaad wel makkelijk! Heb ze zelf niet, maar wil ze wel. Makkelijk met longeren idd!
Noa morgen op tv! Kan het dan niet zien, want ben tot 18.00u werken. Maar ga hem zeker wel terug kijken op internet!
Vanmiddag heb ik Jolina haar manen gewassen. Wat een gedoe zo zonder tuinslang, heb de staart maar even gelaten voor wat het is. Dat komt wel als het iets warmer is hoor! Vanavond nog gereden! 3 kwartier les gehad van m'n vriend. Pfoeeh was wel zwaar, Jolina vond dat ook haha. Maar het ging goed!
Ze lijken nog wat viezig op de foto. Maar ze zijn nou echt mooi wit!
Haha in de stal Zijn nichtje is een vriendin van mij en zo heb ik hem leren kennen (8 jaar geleden, zijn nu bijna 7 jaar samen)
Mijn vriend rijdt al sinds hij kan lopen! Heeft ook altijd wedstrijden gereden tot zijn 16e en toen overgestapt op recreatie. Afgelopen zomer is zijn paard verkocht klik mooi beest! en omdat hij niet helemaal wil stoppen met de paarden, geeft hij mij en zijn nichtjes af en toe les en gaat mee buitenrijden op zijn oude pony (leuke dikke D pony )
_Sanne
Geplaatst: 09-02-14 23:08
Ilona, zijn vader heeft een pensionstal (wat over paar jaar van mij is!!!) oelaalaa. Zelf hebben ze momenteel 1 dikke D pony (welsh ruin), 1 shetlander (merrie), 1 kruising shetlander/falabella (merrie), 1 falabella (hengst), 1 tinker veulentje (merrie) en een dikke B pony (welsh merrie)
Super gaaf!!!! Leuk vooruitzicht Leuk he, samen met je vriend te paard na buiten!! Mijn vriend rijd ook voor de lol paard en vind t super leuk! Hoe harder hoe leuker haha
Haha een dikke welsh gaat alleen niet zo hard Hij is ondertussen al 20 en laatste 7/8 jaar niks meer gewend en totaal geen conditie klik voor Bobby (welshje) Als Bobby gaat galopperen dat houdt Jolina hem makkelijk bij in draf.
@ Sanne , Starwien heette eerst Texas maar als klein penny meisje ben ik vier jaar gekeden op die naam gekomen, geen idee hoe ik er op kwam. Wou iets met Star ofzo hahaj