Bedoel je dan dat ze erst op het land gaan, dan de bak in en dan weer op het land?

In de zomer staan ze bij ons ook erg lang op het land, wel wat later dan uur of 8/9 en als het warm is blijven ze 's nachts ook gewoon buiten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:
komt dr zo snel mogelijk aan![]()
is de hh trend
Ehm.. is dat zoiets als die van mij?
deze:
die boven op ligt
knabbelgirl schreef:Jotee schreef:Nope, alle paarden staan binnen. Hij komt er wel uit hoor, maar daar gaat lang niet al z'n energie van uit. En al helemaal niet nu die voor de 2e keer is geschoren.
sorry maar dat vind ik echt zielig! ik snap dat het niet jou keus is maar daar kan ik absoluut niet tegen
xLariss schreef:Bingo Babs
Harry's Horse Trend Wit
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:Nu heeft Flash dus een 300 grams deken op stal op, als het echt gaat vriezen mag ik er dan nog wel een 2e bij op doen
Mag ie geen wintervachtje?
Pallie dr deken is af, die stond net zo lang met dr kont tegen het stroomdraad te duwen tot dat het doormidden brak
_karin_ schreef:Ooh lieef Emma! Ik dacht even dat jullie expres er niet op reageerden zo van: euh, wie gaat het zeggen?![]()
Bedoel je dan dat ze erst op het land gaan, dan de bak in en dan weer op het land?![]()
In de zomer staan ze bij ons ook erg lang op het land, wel wat later dan uur of 8/9 en als het warm is blijven ze 's nachts ook gewoon buiten.Zonder weidegang geen paard voor mij. Ik weet dat ik daar niet veel overt te zeggen heb als bijrijder, maar dat is toch wel een soort van ''eis'' die ik stel.
Jotee schreef:Het is mijn paard niet, dus veel kan ik er niet aan veranderen. Heel simpel gezegd, maar zo is het gewoon.
_karin_ schreef:Maar alles goed hier? Ik piep maar kort langs, want ik moet 5.45 alweer opstaan.
Naomi_Haffie schreef:waar kan je een beetje leuke peesbeschermers kopen ? die niet te duur zijn ?
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:JAAA??dus het kan wel? Dat vermoed ik tenminste.. omdat Flash met goed weer (warm) goed loopt en met deze kou beroerd...
is het niet reuma?
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Nu heeft Flash dus een 300 grams deken op stal op, als het echt gaat vriezen mag ik er dan nog wel een 2e bij op doen
kate heeft zoeizo 500(een 300 en een 200 staldeken) maar die is geschoren en staat buiten en krijgt met dat weer van de afgelopen paar dagen er een zweetdeken onder
xLariss schreef:
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:
is het niet reuma?
Hou op schei uit! Dat wil ik niet horen.. Kan een paard ook reuma hebben??
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:kate heeft zoeizo 500(een 300 en een 200 staldeken) maar die is geschoren en staat buiten en krijgt met dat weer van de afgelopen paar dagen er een zweetdeken onderwauw! Maar die van jou is natuurlijk ook geschoren
Jotee schreef:Normaal gesproken ben ik ook wel iemand die op alle manier probeert om toch te longeren of te rijden. Maar nieuwjaars dag; 's ochtends weg, 's middags weg en 's avonds weg. Ik had toen een uur de tijd om naar stal te gaan, terug te gaan en Noran te doen. Ik ben sowieso een half uur kwijt aan reistijd, en in een half uur uitmetsen, opzadelen én rijden of longeren is gewoon niet te doen. Bovendien zou jij ook niet met rugklachten op het paard stappen, of wel?!
_karin_ schreef:Ja Babs. Zó vroeg. 7 uur uiterlijk weg op stal, 5.45 opstaan, douchen dan haalt judith me 6.15 op, 6.30 op stal en dan inladen en zo snel mogelijk weg.
Daarom ga ik nu ook maar eens mijn bedje in.![]()
Dagdag allemaal! Veel succes morgen Babs.![]()
knabbelgirl schreef:Jotee schreef:Het is mijn paard niet, dus veel kan ik er niet aan veranderen. Heel simpel gezegd, maar zo is het gewoon.
daarom zeg ik ook jij kan er niks aan doen, maar als ik die dan verzorgde zou ik toch zorgen dat als het mijn dag is, ik hem, ongeacht hoe ik me voel, zou doenrijden of longeren maar niet losgooien
maar dat is mijn opinie hea! Niet om jou de grond in te boren
knabbelgirl schreef:bij ons staat ook niet veel in de weimaar ze gaan gewoon, er is altijd wel iets te vinden
en ze krijgen zo af en toe een klein strookje erbij
en gewoon groepsgevoel hea!
Babsie_Flash schreef:Ohja Karin, heb je je startcoupons al binnen?? Waarschijnlijk te laatzal wel al naar bed zijn... Doei Karin!