o0valerie0o schreef:alleen vrijdag. om te kijken hoe ik het vind
ohw dat kan nog... alleen vrijdags
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0valerie0o schreef:alleen vrijdag. om te kijken hoe ik het vind
Kyrseltje schreef:Ben best banketstaaf geweest vanmiddag.
Laurens(ex voor de nieuwelingen hiero) kwam met een vriend in de klas om tijdschriften te pakken, en Laurens had een knal geel shirt aan, en we hadden hem omgedoopt voor parkiet. Dus vriendin zo 'twiet twiet' te zeggen toen hij binnen kwam, dus ik lag helemaal dubbel. Ze keken beide echt zo van 'wat'
o0valerie0o schreef:ik moet m'n kamer opruimen en huiswerk maken. tot vanavond!
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Ben best banketstaaf geweest vanmiddag.
Laurens(ex voor de nieuwelingen hiero) kwam met een vriend in de klas om tijdschriften te pakken, en Laurens had een knal geel shirt aan, en we hadden hem omgedoopt voor parkiet. Dus vriendin zo 'twiet twiet' te zeggen toen hij binnen kwam, dus ik lag helemaal dubbel. Ze keken beide echt zo van 'wat'
ohhhhhh kyr
Kyrseltje schreef:WaaatZijn eige schult, moet ie maar niet een knalgele polo aan doen
Kyrseltje schreef:Pff hip is hij nietHij heeft wel een meisje uit zijn klas boos gemaakt die denkt dat ze alles is
Hij had geen tijdschrift voor haar gepakt. klopt zij zo aan,' ik moet ook nog een tijdschrift, en die oh zo aardige jongens uit onze klas hebben dr geen mee genomen voor mij'.
Hilde_q schreef:ja dat zou ik ook zijnHebben jullie toevallig geen enge waakhond of zo
? Of je kunt zon herrie ding aan het hek/deur stal/deur hekken doen
Dat je het kan horen
Monica_86 schreef:viet
wat eng
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:viet
wat eng
kyr