Ik vind je 'stadspaard' wel vrij entertainend haha, ik hoop dat ze ooit wel over die angst voor die fluffy bolletjes komt! Lana is gek op schapen, ze heeft er jaren naast gestaan toen ze alleen stond voor ik haar kocht, en probeerde ze dan te 'groomen'. De schaapjes waren dol op haar, ookal voelden ze waarschijnlijk niks doorheen al die wol als ze wilde kriebelen
April is precies wel echt een prutskont als ik het zo hoor 
@Lenexa, wat schattig! Die grote baby's vind ik altijd het schattigst, omdat het haast niet rijmt met hoe jong ze waarschijnlijk wel niet zijn. En oh, Roxy is nog zo jong zeg! En dan nog maar vier maanden hebben, komt helemaal goed zo, jullie lijken al jaren samen. En ach, sommige pony's verleren het niet van alles te proeven... Mijn shet is 15 ondertussen en als hij zich verveelt begint hij echt met dingen te gooien in de weide
maar niet met de gigantische speelbal. Die zou hem op kunnen eten.@Stal_Fiore, Hahahaha, dat heb ik ook al gehoord, die zijn niet helemaal wakker
Ik heb zo'n boscrosser, de velden vind ze best oke, maar als ze hard mag gaan op gevaarlijke, slingerende paadjes... Verhuis is verzet naar volgende week, we kunnen namelijk nog niet verder met de snelbeton met al die regen
Kon het nu niet gewoon 20 graden zijn... En kwijl, ik wil meeeee!
Het ziet er supermooi uit daar. Waren er wat heuveltjes of was het gewoon plat? Ik moet wel echt toegeven, ik woon in vrij heuvelachtig gebied zo tegen de Waalse grens aan, en telkens we door NL rijden met de auto wordt ik een beetje claustrofobisch
Zo plat soms dat als er een boom staat je niks meer achter de boom kunt zien, of gebouwen, of wegen, of.... Ik heb altijd het gevoel dat er teveel vlakke ruimte is, brrr
Maar dat ligt echt aan mijn rare brein, ik voel me nogal thuis in de bergen
@Skippy, wat leuk dat die wissels er zo goed in zitten! Klinkt fantastisch
En aye aye sir, volgende post is een kleine fotopost, even bijbenen 
@faitherr, kan je misschien aan een boer of iemand met een tractortje vragen of ze de motor eens aan willen zetten zodat ze er eens aan kan snuffelen ofzo? Hier werkte dat altijd erg goed, en tractors stalken als ze wegreden van haar
@Peerappel, pfffft, bang voor elektrische auto's
Maar oké, toegegeven, ik ook. Lana niet, maar ik hoor die helemaal niet aankomen en dan schrik ik me rot
Paard loopt door alsof ze zegt "Zeg, chill eens..." Het is idd bruin, maar heel erg donker. Past bij mijn stijgbeugelriemen, mijn zadel is meer 'nutella'
Ik heb wel echt een gaatje moeten maken op het allerlaatste puntje voor haar comfort, ze heeft nogal een neus(je) 

Wat is hij groot zeg, wauw! Lana is maar 1m48, hij steekt er wel een eindje bovenuit zo. Zeker een knappe haflinger, en die buitenritten komen helemaal goed

jaloers

En wat was hij braaaaaaf! Omdat ik al ongeveer 50 km er naast heb gelopen, wist ik wel hoe hij reageert als hij schrikt en dat is zo mild dat ik hem wel vertrouw en daarmee geef ik hem weer vertrouwen. In ieder geval super tof dit! Nu mag hij lekker er even over nadenken, want morgen wordt hij geënt.
Springen met dressuur zadel is idd verre van ideaal. Ik kan bij mijn zadel de wrongen eraf halen dus is het al een heel verschil, anders zit het helemaal beroerd inderdaad.
( die dikke billen zijn een stuk slanker als ze staat hoor)
daarna wel een fijn rondje gemaakt