Deborah, rijden ziet er goed uit! Wil je wat meer over het paard vertellen, vind ik altijd leuk om te lezen.

Ik denk dat ik een stukje van Abby's manen af ga knippen.

Zo lang was het toen ik haar kreeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sanne schreef:Epplejeck heeft 20% korting op hoofdstellen. Ga er donderdag even heen om dit hoofdstel te halen: klik
En gelijk Cowboy Magic shampoo en anti klit halen
SuperAssie schreef:Mooi!
En fijn om te horen Deborah, wij krijgen ook een mix van zand met snippers, dus dan kan ik eindelijk weer met bandages rijden!
Ik had gister even een dagje stal overgeslagen, normaal doe ik dat niet 'vrijwillig' maar ik had zoveel te doen dat ik dacht: ach, 1 dagje kan geen kwaad. Kom net op stal: Mok![]()
Gelukkig is het niet veel, echt ter grootte van een vingertopje, maar wat baal ik. Maandag even mokzalf halen. Heb het wel al schoongemaakt met bleek.
En ik heb heerlijk met hem gewerkt in de bak aan vrijheidsdressuur!
Heb hulp gehad van een stalgenoot en dat was echt super fijn. We hadden het blok erbij gepakt en daar werd hij zó heet van dat hij gewoon omhoog kwam![]()
Dus dat hebben we meteen de kop in gedrukt. Ook waren we op een gegeven moment op het punt dat hij gewoon moet blijven staan als ik niet oplet zegmaar. Dus pony geparkeerd en gezellig gaan kletsen. Hij was het er niet mee eens en moest er uiteraard met zn snufferd bovenop. Maar uiteindelijk kon ik hem op het puntje van de leadrope vasthouden en praten, hij bleef gewoon staan. Wat een gevoel![]()
Ook kent hij sinds vandaag het nee-schudden op handcommando
Het gaat nog niet super soepel, maar er hoeft al geen zweepje mee aan te pas te komen!
Dus ondanks de mok toch goed nieuws haha