Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gothic_TeZZy schreef:Freya, is het goed als ik eind volgende week de foto's enzo mail?
Freya schreef:Welkom Maaike, wat een boef zeg, ben blij dat mijn hafdame niet zo hoog bokt, want dan stap ik er echt niet meer op, ook al is het me eigen merrie.
monique1983 schreef:leuke foto maaike wat en bokken he phoeeee is ze blijven zitten wel
freya phoeeeeeee zal van het weekend me best doen ben nooit echt goed in om wat te schrijven over me zelf hahaah
maak jij dan de collage of moeten wij dat zelf doen
Freya schreef:Oke, even in het kort voor iedereen die met zijn of haar foto's op de voorpagina wil verschijnen van de nieuwe topic en mee willen helpen de nieuwe topic te bouwen.
1) mijn bedoeling is om een collega van foto's te maken per setje(s) met daaronder de tekst over de persoon en de paardjes, met weetjes over jezelf en de paardjes en wat je evt. in de toekomst van plan bent ( zie mijn voorbeeld elders op deze pagina )
2) Quotes zijn / worden al uitgezocht door een aantal mede gebruikers van dit topic. Maar mocht je nog een leuke tegen komen, schroom dan niet om hem door te sturen.
3) Foto's mogen zowel los als al in een collega aangeleverd worden, stuur deze dan door naar donna.de.haflinger@kpnmail.nl
4) Verder, mocht je nog leuke ideeen hebben, aanvullingen voor de nieuwe topic, stuur ze door.
De opzet, is inleiding met linken naar de eerdere 2 topic's, voorstelstukje incl foto's en dan de quotes, welke in willekeurige volgorde geplaatst zullen worden.
De opzet en het grootste gedeelte is al klaar op de foto's en een aantal quotes na. Iedereen hier in de topic mag ideeen aandragen, ik sta geheel open voor suggesties. We maken met z'n alle er een super gezellige topic van dus waarom zullen we niet met z'n alle een nieuwe topic maken.
Dus brand maar los allemaal.